کد مطلب: 

274227

جامع ترین راهنمای خرید لپ تاپ لنوو

دانستن اطلاعات لازم به عنوان راهنمای خرید لپ تاپ لنوو به شما کمک می کند تا بهترین سیستم با کارایی مدنظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.
لپ تاپ لنوو

گزارش آگهی/ اگر قصد خرید لپ تاپ استوک دارید به ویژه اگر میخواهید برند لنوو را خریداری کنید لازم است قبل از اقدام حتما راهنمای خرید لپ تاپ لنوو را مطالعه کنید. دانستن اطلاعات لازم به عنوان راهنمای خرید لپ تاپ لنوو به شما کمک می کند تا بهترین سیستم با کارایی مدنظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

هنگام خرید لپ تاپ lenovo به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید لپ تاپ امروزه یکی از ضروری ترین نیازها تلقی می شود. اگر شما دانش آموز، دانشجو، کارمند، مهندس، طراح و هر حرفه دیگری داشته باشید می دانید که وجود لپ تاپ برای سرعت بخشیدن کارتان الزامی است. با توجه به نوسانات ارزی و تورم در ایران خرید لپ تاپ کمی سخت شده با این وجود خرید برندهای ارزان و استوک می تواند یکی از راهکارهای موثر باشد. که علاوه بر رفع نیاز شما به لپ تاپ، هزینه زیادی نیز متحمل نشوید. Lenovo یکی از گزینه هایی است که میتواند علاوه بر

به طور مثال اگر  بخواهید اقدام به خرید لپ تاپ استوک مهندسی از برند لنوو کنید طبیعتا قیمت معقول تری در مقایسه با انواع دیگر لپ تاپ در برندهای اپل و اچ پی و... دارد. جدای از بحث مالی برای خرید لپ تاپ نکاتی نیز باید در زمان لپ تاپ های لنوو در نظر قرار دهید که مجموع آن را می توانید تحت عنوان راهنمای خرید لپ تاپ لنوو مطالعه کنید. از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید لپ تاپ لنوو یا هر برند دیگری حتما مدنظر قرار دهید عبارت است از 

1. مشخص کنید هدف شما از خرید لپ تاپ چیست: نوع کاربری شما باید در یکی از دسته بندی های فوق حرفه ای، حرفه ای، نیمه حرفه ای و کاربر عائی قرار گیرد. هر کدام از این کاربری ها مدل های ویژه و خاصی را می طلبد که باید در گام نخست تعیین کنید.

2. پردازنده لپ تاپ را بررسی کنید: پس از آنکه نوع کاربری شما مشخص شد لازم است پردازنده یا همان cpu را به تناسب نیازتان مورد بررسی قرار دهید.

3. رم سومین گزینه مهم برای لپ تاپ است: رم به سیستم شما در زمینه ذخیره سازی اطلاعات کمک می کند. رم لپ تاپ باید متناسب با نیاز و کاربرد شما از لپ تاپ باشد.

4. هارد را از قلم نیندازید: پس از آنکه موارد فوق را بررسی کردید نوبت به حافظه لپ تاپ یعنی همان هارد می رسد.

5. اندازه لپ تاپ را حتما به تناسب نوع استفاده خود انتخاب کنید: اگر می خواهید دائما لپ تاپ را با خود حمل کنید باید بدانید که ابعاد بزرگ می تواند وزن لپ تاپ را نیز افزایش دهد که این موضوع در جابجایی لپ تاپ کمی آزار دهنده است. از طرفی اگر کار شما با لپ تاپ زیاد باشد ابعاد کوچک صفحه نمایش می تواند چشمانتان را خسته کند. پس حتما ابعاد لپ تاپ و نیز کیفیت صفحه نمایش را مورد توجه قرار دهید.

6. پورت ها و اتصالات لپ تاپ را چک کنید: کنترل همه پورت ها اعم از HDNI، LAN،  USB و.... را حتما کنترل کنید تا به تناسب نیازتان قابلیت اتصالات و پورت داشته باشد.

پس از کنترل همه موارد گفته شده لوازم جانبی، باتری، شارژر، اسپیکر، صفحه کلید، تاچ پد و همه موارد مهم دیگر را نیز که دائما با آن سروکار دارید مورد بررسی قرار دهید و از سلامت آن مطمئن باشید. راهنمای خرید لپ تاپ Lenovo تا حد زیادی می تواند به صورت جزیی تر شما را در زمان خرید لپ تاپ یاری کند.

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ استوک لنوو بخریم؟

خرید لپ تاپ های استوک می تواند یکی از گزینه های بسیار مفید در خرید لپ تاپ باشد. چرا که می توان با هزینه ای کمتر لپ تاپی با بالاترین کیفیت خریداری کرد. اپ تاپ استوک لنوو نیز یکی از گزینه های مناسب برای خرید است.

نکته مهمی که باید در خرید لپ تاپ های استوک از هر برندی مورد توجه قرار دهید این است که از سلامت آن قبل از خرید اطمینان حاصل کنید. و این موضوع تنها زمانی محقق می شود که خرید خود را از یک فروشگاه معتبر و دارای اصالت کالا و نیز ضمانت انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی به روز استوک عرضه کننده انواع لپ تاپ و لوازم دیجیتال استوک در ایران است که با ضمانت و گارانتی بازگشت یک هفته ای کالا این امکان را برای خریدار فراهم کرده که پس از خرید از سلامت کالا اطمینان حاصل کند.

بهترین مدل‌های لپ تاپ لنوو

از آنجا که لنوو از شرکت های محبوب در دنیا به شمار می آید از همین رو کاربران زیادی براساس کیفیت و کارایی لپ تاپ ها امتیازاتی به مدل های مختلف می دهند. محبوبیت این مدل ها در کنار هم مجموعه ای از پرطرفدارترین و بهترین ها را مشخص می کند. در ادامه سه مدل از بهترین مدل های لپ تاپ لنوو در سال 2022 معرفی می شود:  

Lenovo ThinkPad X1 Carbon نسل 9

این لپ تاپ نسل 11 اینتل بوده و  Core i5 و Core i7 است. لپ تاپی سبک و باریک، با کیفیت صفحه نمایش عالی، صفحه کلیدی راحت و نرم، بلندگوهای باکیفیت و حفظ شارژ باتری عالی به شمار می آید. نداشتن پورت کارت حافظه البته در این لپ تاپ یک نقص به شمار می آید اما در کنار سایر ویژگی های مثبت سبب شده تا این نقطه ضعف چندان پررنگ نباشد.

Lenovo Yoga 9i

این لپ تاپ نسل 11 نیز به دلیل کارایی سریع، صفحه نمایش و باتری عالی در کنار سایز 14 اینچی به لپ تاپی محبوب در میان کاربران تبدیل شده است. البته نداشتن دوربین IR را یکی از نقاط ضعف آن می دانند.

Lenovo ThinkPad X1 Yoga نسل ۶

نسل 11 دیگر از شرکت لنوو که با ظاهری جذاب و زیبا، صفحه نمایشی با کیفیت عالی، ماندگاری بالای باتری، صفحه کلید با کیفیت و نیز داشتن قلم هوشمند از این مدل، لپ تاپی بی رقیب ساخته است. البته این لپ تاپ در مقایسه هم رده های خود کمی سنگین است و درگاه کارت حافظه نیز ندارد. اگر این موارد برای شما مهم است این لپ تاپ را نخرید.

علاوه بر سه مدل گفته شده 7 مدل پرطرفدار دیگر نیز در از این شرکت در سال 2022 امتیازات بالایی دریافت کردند که عبارتند از:

Lenovo ThinkPad X1 Extreme نسل ۴

Lenovo ThinkPad X13 با پردازنده AMD

Lenovo ThinkPad X1 Nano

Lenovo IdeaPad Slim 7 Carbon

Lenovo ThinkPad X12 Detachable

Lenovo Legion 5 Pro

Lenovo Legion 5 Pro

نتیجه گیری

در زمان خرید لپ تاپ استوک لنوو از فروشگاه به روز استوک لازم است حتما خرید خود را از فروشگاه های معتبر و به صورت حضوری انجام دهید. در صورتی که قصد خرید به صورت آنلاین دارید حتما موارد مهمی مثل داشتن نماد الکترونیکی اعتماد، گارانتی بازگشت، تضمین اصالت کالا، تضمین سلامت سخت افزاری لپ تاپ را مورد توجه قرار دهید.

فروشگاه به روز استوک از جمله فروشگاه های اینترنتی فروش لپ تاپ استوک در کشور است که همه موارد ضروری برای داشتن اعتبار و جلب اعتماد مخاطب را مورد توجه قرار داده است. شما می توانید با مراجعه به سایت به روز استوک برندها و همه مدل ها را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت اقدام به خرید کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-11-13 16:01

افزودن دیدگاه جدید