کد مطلب: 

272461

شماره 84 «ماهنامه نسل چهارم» منتشر شد

شماره‌ 84 ماهنامه‌ "نسل چهارم" به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ شهریورماه ۱۴۰۱ و با تیتر ویژه «ویزای استارتاپ؛ روایت غم انگیز قربانی نمودن نخبه‌ها» منتشر شد.
ماهنامه نسل چهارم

به گزارش سیتنا، هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه‌ نسل چهارم به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ شهریورماه ۱۴۰۱ با محوریت «ویزای استارتاپ؛ روایت غم انگیز قربانی نمودن نخبه‌ها» منتشر شد.

در گام نخست این شماره از ماهنامه نسل چهارم به موضوع «لزوم مواجهه صحیح با سیاست کشورهای توسعه‌یافته در جذب نخبگان سایر کشورها» پرداخته شده و تحلیل ماه به قلم دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با عنوان «ویزای استارتاپ، روایت غم انگیزی از قربانی نمودن نخبه‌هاست» منتشر شده است.

در کنکاش شماره 84 ماهنامه نسل چهارم، محمد جعفر نعناکار، عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیوی آنلاین(VOD)، به موضوع «تسهیل فرآیندها، راهکاری برای بهره‌گیری استارتاپ‌ها از ظرفیت‌های قانونی است» پرادخته است.

در گفت‌و‌گوی ویژه این شماره از ماهنامه، سید حسن هاشمی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به موضوع «امکانات مناسب برای فعالیت بیشتر شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها مهیا شود» تاکید کرده است و در گفت‌وگوی ماه شماره 84 ماهنامه نسل چهارم، دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، موضوع «تحقق توسعه پایدار نیازمند دو عنصـر دارایی و دانایی است» را مطرح کرده است.

تولید بومی از دیگر عناوین این شماره از ماهنامه است که محسن نادری منش، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، به موضوع «هدف‌گذاری برای تولید 20 درصدی گوشی بومی تا سال 1404» پرداخته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر یک گام به جلو، ارز دیجیتال، زیر ذره بین، گزارش ماه، همراه با اتحادیه، همراه با اپراتورها، سکوهای بومی، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوستاندازه
PDF icon ماهنامه نسل چهارم13.63 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 3
2022-09-18 12:25

افزودن دیدگاه جدید