کد مطلب: 

272263

تمدید فراخوان ثبت‌نام استفاده از تسهیلات وام وجوه اداره شده شرکت ارتباطات زیرساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور توانمندسازی و توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اصلی شرکت در نظر دارد تسهیلات وام وجوه اداره شده را متناسب با طرح پیشنهادی بخش غیردولتی و حسب اولویت‌ها، مقررات مندرج در سند «دستورالعمل اعطای وام وجوه اداره‌شده شرکت ارتباطات زیرساخت» و تا سقف 50 میلیارد ریال، به واجدین شرائط پرداخت کند.
شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش سیتنا، شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای توانمندسازی و توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اصلی شرکت در نظر دارد به‌استناد مفاد قوانین مرتبط در قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و آئین‌نامه اجرایی آن، تسهیلات وام وجوه اداره شده را متناسب با طرح پیشنهادی بخش غیردولتی و حسب اولویت‌ها، مقررات مندرج در سند «دستورالعمل اعطای وام وجوه اداره‌شده شرکت ارتباطات زیرساخت» مندرج‌در وب‌سایت شرکت ارتباطات زیرساخت و تا سقف 50 میلیارد ریال، به واجدین شرائط پرداخت نماید.

«با عنایت به استقبال گسترده از فراخوان اعطای تسهیلات وام وجوه اداره شده شرکت ارتباطات زیرساخت ، به اطلاع می‌رساند مهلت ارسال مستندات مرتبط‌ با فراخوان مذکور، تا روز چهارشنبه  مورخ 24 شهریور ماه تمدید شد.»
متقاضیان بایستی مستندات مرتبط‌ با طرح پیشنهادی خود را مطابق فرم پیوست و بر اساس مفاد دستورالعمل فوق، به دبیرخانه شرکت ارتباطات زیرساخت، به‌نشانی ذکر شده در ماده ۵ دستورالعمل مذکور، با عنوان «کارگروه وام وجوه اداره شده» تحویل نمایند.

جهت دریافت فرم های دستورالعمل اعطای وام وجوه اداره شده شرکت ارتباطات زیرساخت و فرم خلاصه درخواست اینجا را کلیک نمائید. جهت هرگونه رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی زیر تماس حاصل فرمایید. 02188115610

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-09-11 10:13

افزودن دیدگاه جدید