کد مطلب: 

271544

شماره 83 «ماهنامه نسل چهارم» منتشر شد

شماره‌ 83 ماهنامه‌ نسل چهارم به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ مردادماه ۱۴۰۱ و با تیتر ویژه «ظرفیت قابل توجه تبدیل خدمات دولتی به اکوسیستم اقتصاد دیجیتال» منتشر شد.
شماره 83 «ماهنامه نسل چهارم» منتشر شد

به گزارش سیتنا، هشتاد و سومین شماره ماهنامه‌ نسل چهارم به دو زبان فارسی و انگلیسی، ویژه‌ مردادماه ۱۴۰۱ با محوریت «اکوسیستم اقتصاد دیجیتال» منتشر شد.

سرمقاله این شماره از ماهنامه به قلم مصطفی خراتیان، از آزمایشگاه داده و حکمرانی با عنوان «شبکه ملی اطلاعات در انتظار یک تصمیم سخت؛ اصالت با بازار است یا دولت؟!» و یادداشت ماه به قلم دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با عنوان «عدالت معاوضی حلقه گمشده قراردادهای غیرمنصفانه» منتشر و نگاه ویژه این شماره از ماهنامه نسل چهارم هم به قلم یلدا راهدار، نائب رئیس سازمان ملی کارآفرینی به سرفصل «ضربه به تولید با قوانین ضدتولید» پرداخته است.

تحلیل ماه این شماره از ماهنامه به قلم حمیدرضا صالحی، نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران به موضوع «کنترل فساد با گسترش شفافیت» پرداخته و در زیر ذره بین این شماره از ماهنامه هم دکتر داوود ادیب، رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران موضوع «دیپلماسی اقتصادی و سیاسی پایدار، پیشران صادرات است» را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

کنکاش این شماره از ماهنامه با سرفصل «دولت و اپراتورها مشخصات تجهیزات فنی حوزه FTTx را به تولیدکنندگان داخلی اعلام کنند» منتشر و در گفت‌وگوی ماه این شماره از ماهنامه هم محمد موسی‌زاده موسوی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال ذیل موضوع «ظرفیت قابل توجهی در تبدیل خدمات دولتی به اکوسیستم حوزه اقتصاد دیجیتال وجود دارد» به ایراد سخنانش پرداخته است.

سایر بخش‌های متنوع این شماره از ماهنامه مشتمل بر گام نو، یک گام به جلو، داخل گود، گزارش ماه، ارز دیجیتال، کارآفرینان، همراه با بخش خصوصی، همراه با اپراتورها، مقاله، همراه با اتحادیه، بازار، آنسوی مرزها و بخش انگلیسی می‌باشد که می‌توانید فایل پی‌دی‌اف را در ذیل ببینید.

صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه "مسعود فاتح"، رئیس شورای سیاست گذاری دکتر "مهدی ادیبان"، سردبیر "مونا ارشادی فر" و دبیر تحریریه "زهرا طاهری" می باشند.

پیوستاندازه
PDF icon ماهنامه نسل چهارم13.82 مگابایت

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2022-08-20 15:36

افزودن دیدگاه جدید