کد مطلب: 

269385

رونمایی از محصولات شرکت‌های فناور عضو پارک فاوا در مشهد

سرپرست معاونت توسعه بازار پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: امسال شش محصول های تک داوری شده و جدید در برنامه رونمایی محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی می‌شوند.
پارک فاوا

محمدعلی جعفری، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون برنامه رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: برنامه رونمایی از محصولات به طور سالیانه برگزار می‌شود و امسال در مشهد مقدس و در مرکز تولید محتوای دیجیتال پارک فاوا در روزهای 30 و 31 خردادماه 1400 و با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه بازار پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: در نظر داریم تا شش محصول های‌تک رونمایی کنیم که این محصولات داوری شده‌اند و کاملا جدید هستند.

جعفری، در ادامه به خبرنگار سیتنا، گفت: نمایشگاه‌ی جانبی نیز در زمان برگزاری برنامه برگزار می‌شود که شرکت‌های دیگر نیز محصولات خود را معرفی می‌کنند و چهار شرکت از شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال که استانی است از سه استان آذربایجان شرقی، یزد و فارس حضور دارند.

سرپرست معاونت توسعه بازار پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، خاطرنشان کرد: جلسات B2B نیز در دومین روز این مراسم برگزار می‌شود، همچنین برخی مدیران ارشد این حوزه در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-06-08 10:24

افزودن دیدگاه جدید