کد مطلب: 

284383

پارک فاوای کشور از ایده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال حمایت می‌کند

رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور گفت: جوانانی که ایده‌ ارزشمندی دارند، می‌توانند فرم‌های مربوطه را تکمیل نمایند و پس از انجام داوری و پذیرفته شدن طرح، حمایت مالی توسط پارک فاوای کشور انجام خواهد شد تا ایده خود را، به محصول تبدیل کنند.
پارک فاوای کشور از ایده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال حمایت می‌کند

به گزارش سیتنا، سید یاسر حسن پور در جلسه کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال استان سمنان که با حضور استاندار سمنان و رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار گردید، بیان کرد: حمایت از کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال از اولویت های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مقامات استان می باشد.

محمدجعفر صدیق رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور گفت: جوانانی که ایده‌ی ارزشمندی دارند که می‌تواند بعدا به کسب و کار تبدیل شود.

وی در ادامه بیان کرد: متقاضیان می توانند فرم‌های مربوطه را تکمیل نمایند، و پس از انجام داوری و پذیرفته شدن طرح، حمایت مالی انجام خواهد شد تا ایده خود را، به محصول تبدیل نمایند.

در ادامه سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان  از پارک اقتصاد دیجیتال، استان سمنان به عنوان دومین پارک استانی در سطح کشور بیان نمودند: با اشاره به قابلیت‌های نخبگان استان، توسعه اقتصاد دیجیتال را عامل مهم در افزایش بهره‌وری بخش‌های مختلف بخصوص کشاورزی و معدن دانستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-26 10:55

افزودن دیدگاه جدید