کد مطلب: 

267310

خبر درگذشت برادر هنرمند مرتضی برجسته در این پست اینستاگرامی

مرتضی برجسته، خواننده ترانه‌های قدیمی سال‌های دور، عزادار درگذشت برادرش، علی برجسته، بازیگر و تهیه‌کننده سینما شد.
خبر درگذشت برادر هنرمند مرتضی برجسته در این پست اینستاگرامی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، بابک برجسته، فرزند علی برجسته، بازیگر و تهیه‌کننده سینما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از درگذشت پدر خبر داد. او، امروز پنجشنبه چهارم فروردین ۱۴۰۱ نخست با انتشار عکسی از زنده‌یاد علی برجسته نوشت: «پدرم تو زنده‌ای و من هیچ‌وقت به این باور نمی‌رسم که همراهم نباشی.» 

بابک برجسته سپس تصویری از آگهی فوت پدرش منتشر کرد که در آن زمان و مکان تشییع، روز شنبه ششم فروردین، ساعت ۹ صبح، از مقابل زورخانه نیروشادی واقع در خیابان مولوی اعلام شده بود. 

علی برجسته، تهیه‌کننده سینما و برادر مرتضی برجسته، خواننده ترانه‌های قدیمی سال‌های دور بود.  

مرتضی برجسته نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «چند ساعت پیش علی، برادر بزرگترم هم رفت. هرچند همیشه اختلافات خانوادگی باعث دلگیری‌ها و رنجش‌هایی می‌شود ولی وقتی با یک واقعیت ناگوار روبه‌رو می‌شوی انگار تمام کدورت‌ها فراموش می‌شوند و فقط خاطرات بد و خوب هستند که مانند یک فیلم جلو چشمانت مرور می‌شوند. او به هر قیمتی زندگی را دوست داشت و رفتنش بسیار متاثرم کرده است.» 

علی برجسته متولد ۱۳۲۲ بود و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۶ با سرودن ترانه «بهار» برای غلامعلی روانبخش، خواننده رادیو شروع کرد. او در سال ۱۳۴۷ با خواندن ترانه «نور امید» به جمع خوانندگان رادیو پیوست و بازیگری را هم در اواخر دهه چهل با حضور در فیلم «زیر گنبد کبود» آغاز کرد. علی برجسته، برادر بزرگتر مرتضی برجسته بازیگری را با فیلم‌هایی مثل «عقاب‌ها»، «تبعیدی‌ها»، «پایگاه جهنمی»، «خانه خلوت» و... ادامه داد و تا اواخر دهه هشتاد کم و بیش بازیگری می‌کرد. او تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی مثل «جست‌وجو در جزیره» و «راز گل شب‌بو» را نیز انجام داده بود.

خبر درگذشت برادر هنرمند مرتضی برجسته در این پست اینستاگرامی

خبر درگذشت برادر هنرمند مرتضی برجسته در این پست اینستاگرامی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-03-24 19:52

افزودن دیدگاه جدید