کد مطلب: 

260816

شکایت الهام حمیدی از انتشاردهنده فیلم خصوصی اش

الهام حمیدی بازیگر زن مشهور ایرانی به دلیل منتشر شدن یک ویدیو از او در اینستاگرام شکایت کرد.
شکایت الهام حمیدی از انتشاردهنده فیلم خصوصی اش

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، الهام حمیدی از یک جواهرفروشی شکایت کرد. فیلم برداری یواشکی از الهام حمیدی و شوهرش در حال خرید طلا و سوء استفاده از آن در یک صفحه اینستاگرام که مربوط به یک جواهر فروشی بوده است. این جواهر فروشی در تبلیغاتش از الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون سوء استفاده کرد و نوشت: پیج اصلی الهام حمیدی را فالو کنید و دایرکت بدهید تا در قرعه کشی 100 سکه تمام بهار و 200 سکه نیم بهار شرکت داده شوید. همچنین برای فالوورهای عزیز الهام حمیدی تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده حتما فالو کنید پیج شون رو و کلی جایزه ببرید.

همان طور که گفته شد این بازیگر سینما و تلویزیون از این جواهر فروشی شکایت کرده و پیگیر این کار غیر اخلاقی این جواهر فروشی است و گفته این ورود به حریم خصوصی اش بوده است!

الهام حمیدی مدتی است که فعالیتش در شبکه های اجتماعی کم شده و فیلم و سریالی بازی نکرده است و آنچه در تلویزیون پخش می شود آثار گذشته او است که البته او مدتی قبل این اتفاق را به دلیل مافیا و باند بازی در سینما و تلویزیون دانست و عنوان کرد که تا وقتی یک نقش درست و در شان من و بدور از هرگونه مافیا بازی بهم پیشنهاد نشود صبر می کنم و از کمبود مالی نمی ترسم!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-09-05 01:59

افزودن دیدگاه جدید