کد مطلب: 

260362

شاخص‌های پشتیبانی و پاسخگویی شرکت مخابرات ایران بهبود یافت

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: نرخ از دست رفتن تماس به میزان قابل توجهی کاهش و میانگین زمان انتظار و سطح پوشش کلی سرویس مراکز پاسخگویی شرکت مخابرات ایران نسبت به سال گذشته، افزایش یافته است.
شاخص‌های پشتیبانی و پاسخگویی شرکت مخابرات ایران بهبود یافت

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر اهمیت استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز تماس مشتریان شرکت مخابرات، اعلام کرد: شاخص‌های مرکز تماس ۲۰۲۰ در تیر امسال با افزایش در اغلب مناطق، به میانگین کشوری سطح سرویس ۹۰ درصد و میانگین زمان انتظار مشتریان به حدود ۲۷ ثانیه رسیده است که نسبت به آمار‌های پیشین، وضع بهتری را نشان می‌دهد.

وی افزود: میانگین نرخ از دست رفتن تماس‌ها نیز به حدود هفت درصد رسیده که با توجه به گستردگی حوزه فعالیت نسبت به بررسی‌های قبلی کمتر شده است، ضمن اینکه بسیاری از تماس‌های مراکز مخابراتی با توجه به ناآشنایی با اپراتور‌های دیگر و سایر سازمان‌های ارتباطی، به سمت مخابرات است که این رقم نیز با افزایش اطلاع رسانی و آگاهی مشتریان، رو به کاهش است.

سلطانی اضافه کرد: در بیشتر استان‌ها به میزان متناسب و قابل قبولی در شاخص‌های پاسخگویی و پشتیبانی رسیده ایم و تنها در استان‌های خوزستان و تهران، این شاخص‌ها ضعیف‌تر است که با برنامه ریزی ویژه، امیدواریم شاخص‌های این دو منطقه را نیز هر چه سریع‌تر به میانگین کشوری برسانیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: وضع کلی در شاخص‌های میانگین سطح سرویس، میانگین از دست رفتن تماس‌ها و میانگین زمان انتظار، مناسب و رو به بهبود است و البته با پیاده سازی طرح‌های یکپارچه در حوزه امور مشتریان، در تلاش هستیم شاخص‌های پاسخگویی را به استاندارد‌های قابل قبول و پذیرفته شده اتحادیه جهانی مخابرات نزدیک‌تر کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (7 رای)
سیتنا 5
2021-08-22 16:08

افزودن دیدگاه جدید