کد مطلب: 

257247

فیلم/ جریمه‌ی سنگین در انتظار استخراج کنندگان غیرقانونی رمزارز‌ها

سخنگوی صنعت برق کشور، مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز‌ها را را تهدیدی برای صنعت برق کشور خواند و هشدار داد که جریمه سنگین در انتظار استخراج کنندگان غیر مجاز رمز ارز‌ها خواهد بود.
فیلم/ جریمه‌ی سنگین در انتظار استخراج کنندگان غیرقانونی رمزارز‌ها

به گزارش سیتنا، مصطفی رجبی مشهدی در ارتباط با برنامه روزی خط خبر شبکه خبر گفت: ما در حال شناسایی استخراج کنندگان غیر مجاز رمز ارز‌ها هستیم و در صورت شناسایی با آنان برخود شدید خواهد شد.

وی درباره روش‌های برخورد با استخراج کنندگان غیر مجاز رمز ارز‌ها گفت: برخی از این مصرف کنندگان از مشترکان بزرگ هستند که براحتی قابل شناسایی هستند و بیشتر آن‌ها را هم شناسایی کرده ایم، اما بخشی دیگر مربوط به مصرف کنندگان خانگی است.

سخنگوی صنعت برق گفت: متاسفانه برخی از این ماینر‌های با کیفیت کم و راندمان نامناسب به منازل مسکونی راه یافته اند که نه تنها کارایی ندارند و مصرف برق را چندین برابر می‌کنند بلکه سودهی چندانی هم برای مالکان خود به همراه ندارند.

رجبی مشهدی افزود: این دستگاه‌ها ضمن آنکه مصرف برق خانوار را چندین برابر می‌کنند خساراتی هم به همسایگان وارد می‌کنند.

وی افزد: در صورت شناسایی این استخراج کنندگان غیر مجاز، خسارات به قیمت متوسط صادراتی برق را از زمان استفاده از آنان دریافت می‌کنیم و جریمه ناشی از آسیب رساندن به شبکه‌های برق را هم از آنان اخذ خواهیم کرد و پس از معرفی به دادگاه بار دیگر همین جرایم از ان‌ها اخذ خواهند شد و بنابر این هزینه سنگینی را باید بپردازند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 1
2021-05-16 18:18

افزودن دیدگاه جدید