کد مطلب: 

247862

شناسایی عامل تهدید به قتل در اینستاگرام

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی شخصی که با اکانت و آیدی‌های مختلف در فضای مجازی اقدام به مزاحمت، توهین و تهدید به قتل شاکی و خانواده وی می‌کرد، خبر داد.
شناسایی عامل تهدید به قتل در اینستاگرام

به گزارش سیتنا از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس ‌فتا، سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل اظهار داشت: طی مراجعه شاکی و بیان اینکه شخص یا اشخاصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام ‌رسان تلگرام از طریق اکانت‌های مختلف اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و حتی عکس‌های سلاح سرد کرده و بنده و اعضا خانواده‌ام را تهدید به قتل می‌کند، خواستار رسیدگی به پرونده شد.

وی در ادامه گفت: مأموران این پلیس با بررسی ادعای شاکی و مشاهده مستندات ارائه ‌شده توسط وی به این نتیجه رسیدند که تمام آیدی‌ها و اکانت‌های مزاحم یک نفر بوده و همه مطالب نیز از سوی این شخص ارسال می‌شود.  

رئیس پلیس فتا استان اردبیل عنوان کرد: افسران سایبری با ترفندهای خاص متهم را غافلگیر و طی اقدامات فنی و پلیسی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ قرمان ادامه داد: متهم در بازجویی‌های اولیه دلیل مزاحمت اینترنتی خود را تلافی کار شاکی به دلیل ایجاد مزاحمت به خانواده وی عنوان کرد که پرونده برای ادامه روال به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد. 

این مقام انتظامی گفت: هم‌وطنان عزیز دقت کنند که تهدید، توهین و ایجاد مزاحمت در فضای مجازی مشابه رفتارهای تهدیدزا و مزاحمت در فضای حقیقی پیگرد قانونی داشته  و قانون به جد مقابل این افراد ایستاده است، پس مراقب رفتار خود در این فضا باشید؛ ضمناً کاربران در صورت نیاز می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در ارتباط باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-08-17 08:26

افزودن دیدگاه جدید