کد مطلب: 

232570

مدیریت مصرف اینترنت با بسته‌های جدید اینترنت آسیاتک

با ارائه سرویس های متنوع اینترنت، مشترکین آسیاتک از این پس می توانند با توجه به الگوی مصرف اینترنت خود و خانواده، نسبت به خرید سرویس های متناسب با نیازشان اقدام کنند.
مدیریت مصرف اینترنت با بسته‌های جدید اینترنت آسیاتک

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، این شرکت در راستای بهبود ارائه خدمات به مشترکین خود در جهت خرید سرویس های متناسب با میانگین مصرف، سه نوع سرویس جدید (نقره ای، برنزی پر حجم و برنزی کم حجم) و چند  بسته و گیگ باکس جذاب را طراحی و عرضه کرده است. 
بر اساس این خبر، "سرویس نقره ای آسیاتک"، بیشتر مناسب مشترکین پر مصرف (استفاده کنندگان سایت های VOD یا IPTV، طرفداران دانلود های پر حجم و غیره) می باشد و دارای حجم ترافیک بالا به همراه سرعت های متنوع است.

از پر اهمیت ترین مزایای "سرویس نقره ای آسیاتک"، می توان به برخورداری مشترکین از سطح بالاتری از کیفیت پشتیبانی خدمات، استفاده از سرویسی با  99درصد ضریب در دسترس بودن، برخورداری از امتیاز بالا در باشگاه مشتریان و قرار داشتن در اولویت بالاتر در تماس مشترک با پشتیبانی آسیاتک اشاره کرد. گفتنی است بر اساس مصوبه 177 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارتقاء سطح کیفیت خدمات از 98 به 99درصد، بسیار حائز اهمیت بوده و شرکت های دست یافته به این درجه کیفی می توانند از مزایای مناسبی برخوردار شوند.

"سرویس برنزی پرحجم آسیاتک" نیز گروه وسیعی از مشترکین این شرکت را در بر می گیرد. سرویس برنزی پر حجم آسیاتک برای مشترکینی مناسب است که نیاز به حجم ترافیک بالا داشته و سرعت قابل قبول، کیفیت خدمات سرویس به همراهی پشتیبانی با سطح کیفی مناسب و ضریب دسترسی 98درصد نیازهای ایشان را برآورده می سازد.

دسته سوم سرویس های جدید آسیاتک با نام "سرویس برنزی کم حجم" است که با تخفیف 50درصدی نسبت به مصوبه های موجود و با سطح مناسب  کیفیت پشتیبانی خدمات و 98درصد ضریب در دسترس بودن، طراحی شده و در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

"سرویس برنزی کم حجم" ویژه مشترکینی است که دارای مصرف ترافیک پائین تری بوده و با توجه به الگوی مصرف اینترنت خود، نیاز به سرویس هایی با تعرفه به صرفه اقتصادی و بهینه دارند.

شرکت آسیاتک با عنایت به روش های مصرف اینترنت مشترکین خود، پنج بسته و گیگ باکس جدید و جذاب را نیز طراحی کرده و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

گروه اول که با نام "حجم اضافه عادی" مشخص شده، مقدار حجم دلخواه مشترک با هزینه هر گیگ 1000 تومان، تا پایان مدت زمان سرویس و شبانه روزی قابل استفاده بوده و به حجم بسته اصلی سرویس اضافه می شود.

"گیگ باکس"، نام بسته دیگری است که دارای محدودیت در زمان استفاده بوده و مشترکین از لحظه خرید، مدت زمان مشخصی وقت دارند تا آنها را استفاده کنند. گیگ باکس از زمان خرید اولویتِ یکِ مصرف مشترک خواهد بود و با قیمت های بسیار مناسب عرضه می شود.

گروه سوم از بسته های جذاب آسیاتکی، "بسته های ساعت خاص صبحانه، عصرانه و شبانه" هستند که از نظر ساختاری شبیه گیگ باکس بوده، ولی در بازه های زمانی مشخصی در طول 24 ساعت قابل استفاده خواهند بود.

چهارمین گروه از بسته های آسیاتکی، "گیگ باکس آخر هفته" هستند که صرفا" در روزهای پنجشنبه و جمعه قابل استفاده خواهند بود.

"افزونه ی حجم شبانه" به عنوان پنجمین گروه از بسته های آسیاتک، حجم اضافه ای است که مطابق با دوره زمانی سرویس اصلی فعال می شود و فقط همزمان با خرید یا تمدید سرویس اصلی قابلیت انتخاب، خرید و فعالسازی دارد.

شرکت آسیاتک به عنوان یکی از برترین اپراتورهای ارتباطات ثابت کشور، با هدف ارتقاء سطح ارتباطی کاربران خود سرویس های متنوعی را طراحی و عرضه کرده است و مشترکین محترم می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و خرید این سرویس ها، به آدرس ecare.asiatech.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-08-21 10:08

افزودن دیدگاه جدید