کد مطلب: 

230502

واگذاری نیازهای پژوهشی شرکت ارتباطات زیرساخت به پژوهشگاه ICT

نائب رئیس هیات مدیره‌ی مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت در دیدار با رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: نیازهای پژوهشی این شرکت به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات واگذار می‌شود.
واگذاری نیازهای پژوهشی شرکت ارتباطات زیرساخت به پژوهشگاه ICT

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌ عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که با حضور دکتر یزدانیان، رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس بنابی، نائب رئیس هیات مدیره‌ی مدیره‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مدیران دو مجموعه امروز چهارشنبه ۱۲تیرماه برگزار شد، بر تعامل بین دو مجموعه در قالب چهارچوبی کلان با تمرکز بر تسریع فرایندها و نهایتا ارائه خروجی کیفی تاکید شد.

بنابر این گزارش در این جلسه دکتر یزدانیان با اشاره به رسالت پژوهشگاه مبنی بر ارائه خدمات پژوهشی و تحقیقاتی به سازمان‌های زیرمجموعه وزارت، گفت: ارتباط ما با شرکت ارتباطات زیرساخت می‌بایست به گونه‌ای باشد که کارشناسان این شرکت بخش اعظم نیازهای تحقیقاتی خود را از سمت پژوهشگاه مطالبه نمایند.

در این جلسه مهندس بنابی ضمن ابراز تمایل بر ادامه همکاریهای بیشتر با پژوهشگاه، گفت: با تعریف چهارچوب یک تفاهم‌نامه کلی میان دو مجموعه نیازهای پژوهشی شرکت ارتباطات زیرساخت به پژوهشگاه واگذار می شود و این مجموعه از دانش پژوهشگاه بهره خواهد برد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-07-03 17:28

افزودن دیدگاه جدید