کد مطلب: 

226737

اینستاپست فرشید: به خدا ناراحتی من از شما بیشتر است

مهاجم استقلال به راحتی ضربه پنالتی خود مقابل پرسپولیس را از دست داد تا یکی از مقصران شکست آبی پوشان برابر حریف دیرینه لقب بگیرد.
اینستاپست فرشید: به خدا ناراحتی من از شما بیشتر است

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، فرشید اسماعیلی برای کاستن رنج استقلالی ها متن زیر را در اینستاگرام منتشر کرد:

«با سلام خدمت همه هواداران عزیز استقلال. به جز عذرخواهی و گفتن واژه “ شرمنده “ کلام دیگری به ذهنم نمیرسد که به شما بگویم.
به خوبی میدانم میلیون‌ها هوادار عزیز استقلال چشم به ۳ امتیاز مسابقه امروز داشتند تا استقلال به صدر جدول برسد و کام هوادارانش را شیرین کند. میدانم وقتی پشت ضربه پنالتی ایستادم، میلیون‌ها نفر آماده شا‌دی پس از گل و فریاد و شادی بودند، اما فرصتی که از دست دادم، این امید‌ها را نا امید کرد. به خدا قسم ناراحتی من از همه شما بیشتر است. امیدوارم هواداران عزیز و بزرگوار استقلال و همه آن‌هایی که از من دلخوری دارند، اشتباه امروز را از سرباز خودشان ببخشند. همه انگیزه، توان و تلاش همه بازیکنان و مربیان و مجموعه استقلال این است که هوادارانش را شاد و سربلند کند. امشب درس بزرگ و فراموش نشدنی برای من بود و تجربه‌ای بسیار گران به دست آوردم که چراغ راهی برای آینده فوتبالی ام خواهد بود.
فکر میکنم من به عنوان سرباز استقلال، تابحال چند بار لبخند شادی را روی لب هواداران نشانده ام و از این بابت افتخار میکنم و هرگز انگیزه و امیدی غیر از این نداشته ام. با همه وجود برای موفقیت استقلال عزیز تلاش میکنم و امیدوارم با خلق اتفاقات خوب و افتخار آفرینی، خاطره تلخ امشب را از ذهن هواداران عزیز استقلال پاک کنم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-03-31 09:46

دیدگاه‌ها

تصویر بخشی
فقط ازاستقلال برو،واقعا عید همه رو خراب کردی
ارسال شده توسط بخشی در 11 فروردين 98 - 09:53

افزودن دیدگاه جدید