کد مطلب: 

219212
معاون پستی رگولاتوری، خبر داد:

آغاز فعالیت تجاری دو اپراتور پست خصوصی تا یک ماه آینده/ لزوم توسعه‌ی فعالیت در 10 مرکز استان طی سال نخست

معاون پستی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از آغاز فعالیت تجاری اپراتورهای خصوصی پست در چارچوب پروانه اعطا شده به آنها تا یک ماه آینده خبر داد.
آغاز فعالیت تجاری دو اپراتور پست خصوصی تا یک ماه آینده/ لزوم توسعه‌ی فعالیت در 10 مرکز استان طی سال نخست

به گزارش سیتنا، مجتبی نصیری گفت: دو اپراتور ترن پارت تیپاکس و شرکت پست پیشگامان بادپا پس از دریافت پروانه، در سه حوزه ایجاد زیرساخت‌های لازم، شبکه توزیع و سامانه‌های نظارتی در چارچوب پروانه و الزامات رگولاتوری اقدامات لازم را انجام داده‌اند و تا یک ماه آینده سرویسهای پستی خود را در قالب اپراتورهای خصوصی این حوزه ارایه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اپراتورها متعهد هستند در سال اول در 10 مرکز استان فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کنند، عنوان کرد: در حال حاضر گردش مالی بخش پست کشور حدود ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که با حضور اپراتورهای خصوصی در بخش ارتباطات کشور این بازار در سال پنجم فعالیت، به حدود ۶۳ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

نصیری افزود: پروانه اپراتورهای پستی به منظور ایجاد رقابت و توسعه در بخش پست و ساماندهی فعالیت‌های پستی در کشور ارایه شده است که در پی آن مردم حق انتخاب بیشتری در حوزه سرویسهای پستی داشته و نظارت بر کیفیت خدمات و پاسخگوئی به شکایات مردم در این حوزه نیز برای رگولاتوری فراهم می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-09 21:52

افزودن دیدگاه جدید