کد مطلب: 

232486
مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران در گفت‌وگوی ویدئویی با سیتنا:

سرانه‌ی مرسولات پستی کشور را افزایش می‌دهیم/ امکان هم‌افزایی فعالان پستی را میسر کرده‌ایم/ مردم می‌توانند با مقایسه‌ی نرخ‌های فعالان پستی و زمان ارسال، بهترین سرویس را انتخاب کنند (+فیلم)

مدیرعامل و عضو هیات مدیره پست وان اولین اپراتور خصوصی پست ایران، گفت: در صددیم تا بخشی را با نام "فراپست" ایجاد کنیم و فعالان پستی که با اپراتور اول پست عقد قرار کردند، بتوانند با عضویت در این بخش و با جلسات متعددی که برگزار می شود از هم‌افزایی یکدیگر استفاده کنند.
فیلم/ با استفاده از تکنولوژی و خدماتی که در دست داریم،سرانه‌ی مرسولات پستی کشور را افزایش می‌دهیم/

محمد حسن کرباسیان، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، گفت: در حوزه‌ی اپراتوری بخش خصوصی، با حمایت وزارت ارتباطات و پروانه‌ای که توسط سازمان تنظیم مقررات اعطاء شد، کار خود را شروع کردیم و اعتقاد داشتیم که در حوزه‌ی سرمایه گذاری، بخش خصوصی با امکاناتی که دارد می‌تواند موثر باشد.

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران، افزود: استفاده از زمان مناسب برای توزیع و امنیت پستی که مورد نیاز مردم است، باعث می شود تعداد قابل توجهی از مشتریان بر این عقیده باشند که بخش خصوصی از امکانات مناسبی در حوزه‌ی نرم افزاری بهره می‌برد لذا از امکانات و خدمات آن استفاده می‌کنند.

وی، اظهار کرد: با استفاده از سرمایه گذاری، تکنولوژی و خدماتی که در دست داریم، امیدواریم بتوانیم سرانه‌ی مرسولات پستی کشور که به دلیل عدم بستر مناسب برای شمارش مغفول مانده بود را بالا ببریم.

کرباسیان، گفت: بازارهای بالقوه‌ای که در کشور داریم به نسبت سایر کشورها تفاوت چندانی ندارد، اما ساماندهی و نظم مناسبی ندارند که امیدواریم پست با جذب فعالان پستی و کمک دو اپراتور پستی بتواند این بخش را بهبود بخشد.

وی، ادامه داد: در صدد آن هستیم تا بخشی را با نام "فراپست" ایجاد کنیم و فعالان پستی که با اپراتور اول پست عقد قرار کردند، بتوانند با عضویت در این بخش و با جلسات متعددی که برگزار می شود از هم‌افزایی یکدیگر استفاده کنند.

مدیرعامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران، خاطرنشان کرد: مردم در حالت رقابتی جدید می‌توانند نرخ های چند فعال پستی را مشاهده کنند و بر مبنای نیازشان چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ زمان، بهترین فعال پستی مد نظرشان را انتخاب کنند و بر بستر اپراتور اول پستی از خدمات آن ها استفاده کنند.

خبرنگار: زهرا طاهری
فیلمبردار: حسین شهلائی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 3
2019-08-19 12:25

افزودن دیدگاه جدید