کد مطلب: 

207010

رویکرد مدیریت شرکت مخابرات در اشتراک گذاری امکانات زیرساختی با بازیگران حوزه‌ی ارتباطات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: رویکرد مدیران شرکت مخابرات ایران، به اشتراک گذاشتن امکانات زیرساختی با تمام بازیگران حوزه ارتباطات است.
رویکرد مدیریت شرکت مخابرات در اشتراک گذاری امکانات زیرساختی با بازیگران حوزه‌ی ارتباطات

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در مطلبی با عنوان "انعقاد قرارداد با شرکت های شاتل و های وب در راستای اجرای مصوبه ۲۶۰" در اینستاگرامش نوشت:
رویکرد مدیران شرکت مخابرات ایران، به اشتراک گذاشتن امکانات زیرساختی با تمام بازیگران حوزه ارتباطات است و به منظور تحقق مشتری مداری و رعایت عدالت ارتباطی، با شرکت های شاتل و های وب در راستای اجرای مصوبه ۲۶۰ سازمان تنظیم مقررات، قرارداد همکاری امضا کردیم.
در نتیجه این مصوبه و با تصویب مقررات حاکم بر ارائه خدمات عمده فروشی بیت استریم و ابلاغ آن به اپراتورها از سوی کمیسیون تنظیم مقررات، فرصت جدیدی برای استفاده حداکثری از منابع و امکانات زیرساختی هر یک از دارندگان پروانه شبکه بخش ارتباطات ثابت با رعایت قوانین و مقررات فراهم شده است.
البته شرکت مخابرات ایران با توجه به نقش مسئولیت های اجتماعی خود در اقصی نقاط کشور و حتی مناطقی که صرفه اقتصادی چندانی ندارد، فعالیت و ارائه خدمت می کند؛ امیدوارم سایر شرکت ها نیز به این امر توجه ویژه نمایند.
همچین انتظار می رود، تصویب این مقررات و امضای این قراردادها موجب رقابتی کردن هرچه بیشتر بازار و تسهیل ارائه خدمات در بخش ارتباطات ثابت سیمی و کابلی گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-02-01 15:30

افزودن دیدگاه جدید