کد مطلب: 

290938

دستور رئیس رگولاتوری برای بررسی کلیپ قطع کابل‌های دراپ آسیاتک

رئیس رگولاتوری در واکنش به انتشار کلیپ قطع کابل‌های دراپ مشترکین آسیاتک توسط پیمانکار مخابرات یکی از شهرها در ویراستی سیتنا، ضمن برشمردن اینکه این اتفاق «از نشانه‌های افزایش نفوذ پوشش و اتصال پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها» است، اضافه کرد که «همکاران بنده در بخش حقوقی سازمان در حال صحت‌سنجی و بررسی موضوع هستند».
دستور رئیس رگولاتوری برای بررسی کلیپ قطع کابل‌های دراپ آسیاتک

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار سیتنا، به دنبال انتشار کلیپ قطع کابل های دراپ مشترکین آسیاتک توسط پیمانکار مخابرات یکی از شهرها در ویراستی سیتنا، دکتر امیر لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات در پاسخ نوشت:

«از نشانه‌های افزایش نفوذ پوشش و اتصال پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها.
پ.ن: همکاران بنده در بخش حقوقی سازمان در حال صحت‌سنجی و بررسی موضوع هستند».

دستور رئیس رگولاتوری برای بررسی کلیپ قطع کابل‌های دراپ آسیاتک

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 1
2024-02-10 21:15

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
اینکه در حضور مدیر شهرستان یک پیمانکار اینکار را انجام می دهد جدای از بوی تبانی جهت خسارت به زیرساخت سایر شرکتها ، عدم پایندی مدیر شهرستان به رعایت دستورالعمل ها را نیز نشان میدهد . چون حتی برای تخلیه تلفن مشترکی که ازسایر شرکتها سرویس دریافت نموده بایدطبق دستور سازمان تنظیم به شرکت ارایه دهنده مکاتبه شود . چگونه بدون اخطار به شرکت آسیاتک یک نفر اینطور عامدانه با بیل به جان تاسیسات شرکت رقیب می افتد و مدیر هیچ حرکتی نکرده و تنها نظاره گر است درحالیکه حتی اهن سردروازه اپارتمان مشاع بین افراد ان مجموعه است دراینصورت با چراغ سبز این مدیر این پیمانکار قطعا و یا شاید خود مدیر در نقاط دیگرنیز اقدامات مشابهی انجام داده باسند و حال رسانه ای نشده است
ارسال شده توسط Anonymous در 26 بهمن 02 - 04:48
تصویر Anonymous
به پیمانکار گیر میدن ولی علت قطع این حرف ها نیست . اجرای غیر اصولی و به بموقع اعمال نکردن جزئیات در نقشه ها مجموعا موجب میگردد تا پیمانکاران سایر دستگاها ها نتوانند به اطلاعات اولیه واقف شوند واینگونه خسارت ها ببار آید . تازه اول کار است اگر روش های اصولی وتدوین دستوالعمل اجرائی و اعمال نظارت دقیقتر به عمل آید قطعا احتمال خطا کاهش می یابد ولی با وصع فعلی باید منتظر حوادثی خسارت بار تر از اینها باشیم .
ارسال شده توسط Anonymous در 23 بهمن 02 - 09:41
تصویر Anonymous
آنچه که من دیدم عجله اپراتور ها و رسیدن به یارانه های تخصیصی به ازای هر مشترک موجب گردیده تا ا به استانداردها و کیفیت در مراحل طراحی و اجرای شبکه سازی کمتر توجه شود و از طرفی دستگاه نظارت دولت یعنی سازمان تنظیم فاقد تخصص و تجربه و کادر مورد نیاز برای نظارت است طرح ها از نظر پایداری مورد بررسی قرار نگرفته و هیچ استانداردی تعریف نشده است. اپراتور ها هم همه استانداردهای اجرایی را نادیده میگیرند و میخواهندبا حد اقل سرمایه گذاری به هدف نهائی یعنی بلعیدن سوبسید ها برسند شبکه ها نارسا و ناکافی با سیم هوائی به شعا ع سیصد متر وسری بودن پست ها در دسترس بودن اتصالات برای سارقان ضایعات و ...آثار ی بسیار بدخیم تر در آینده این شبکه ها را ببار خواهد آورد و این قطعی نمونه ای از آثار نداشتن نقشه را ه و نداشتن استاندارد های الزامی است ..نه تنها قابل تکرار است بلکه باافزایش دانسیته مدارات درمعابر دفعات اینگونه اتفاقات ناگوار بصورت تصاعدی افزایش مییابد . تازه شروع کار است . اگر نظارت در سازمان تنظیم اینگونه که هست ادامه یابد قطعا این نوع نظارت ناشیانه و پول پاشی فله ای متکی به شمارش مشترکین بدون توجه به کیفیت ادامه یابد قطعا نتیجه ای بجز اتلاف سرمایه تقویت تملق .. را در پی نخواهد داشت. ضرورت دارد سازمان تنظیم مقررات در این حوزه نظارت تقویت گردد و مانع ادامه روند جاری باشد این زنگ حطر را جدی بگیرد در غیر صورت اتلاف سرمایه ملت در تخریب معابر و مزاحمت برای شهرداریها ناپایداری شبکه ایجاد شد ه وزیان مضاعف به مشترکین آتی در اثر قطعی ها را بدنبال دارد و درنهایت نارضایتی عمومومی تنهاحاصلی است که نتیجه این نوع مدیریت ببارخواهدآورد .. بامید اصلاح
ارسال شده توسط Anonymous در 22 بهمن 02 - 11:01

افزودن دیدگاه جدید