کد مطلب: 

204210
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با سیتنا:

حضور در بازار بین الملل، راهبرد کلی شرکت مخابرات و همراه اول است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: به عنوان یک راهبرد کلی، هم در شرکت مخابرات ایران و هم در مجموعه‌ی همراه اول، حضور در بازار بین الملل را به عنوان یک ضرورت توسعه و بزرگ شدن‌تر مجموعه می دانیم و در این راستا گام برداشته ایم.
حضور در بازار بین الملل، راهبرد کلی شرکت مخابرات و همراه اول است

دکتر "رسول سرائیان" که در غرفه‌ی سیتنا در هجدهمین نمایشگاه ایران تلکام حضور یافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون برنامه‌ی این شرکت برای حضور در بازار بین الملل، گفت: ما از سال‌های قبل، چه از طریق مخابرات ایران و چه از طریق همراه اول به عنوان یک اپراتور به دنبال حضور در بازار بین الملل بوده ایم.

وی ادامه داد: شاید خبر مذاکرات با اورنج فرانسه و یا کشورهای مختلف به گوشتان رسیده باشد. به عنوان یک راهبرد کلی، هم در شرکت مخابرات ایران و هم در مجموعه‌ی همراه اول، حضور در بازار بین الملل را به عنوان یک ضرورت توسعه و بزرگ شدن‌تر مجموعه می دانیم و در این راستا گام برداشته ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: حضور در حوزه‌ی بین الملل اولا می تواند انتقال دانش و مدیریت اپراتوری را به داخل مجموعه ما بیاورد که این بسیار ارزشمند است و چیزی است که از طریق مشاوره و بازدید ایجاد نمی شود. نکته دوم این است که نام جمهوری اسلامی ایران را در مجموعه‌ی اپراتورهای بین المللی برجسته می‌کند و نکته سوم اینکه جاهایی که می توانیم شبکه های یکپارچه و هماهنگ داشته باشیم، از هزینه‌ها و تجهیزات موازی یا خدمات مشاوره ای موازی جلوگیری می شود.

سرائیان گفت: به عبارتی اگر در یکی از شبکه هایمان انتقال دانشی صورت گرفته باشد و یک نرم افزاری را خریده باشیم همین می تواند در باقی شبکه ها استفاده شود؛ همانطور که همه‌ی اپراتورهای بین المللی در حال استفاده هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-23 10:35

افزودن دیدگاه جدید