کد مطلب: 

202300

فراخوان اعطای پروانه‌ی مراکز اعتبارسنجی معماری سازمانی به پنج متقاضی

مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران از فراخوان تأسیس و فعالیت مراکز اعتبارسنجی معماری سازمانی خبر داد.
فراخوان اعطای پروانه‌ی مراکز اعتبارسنجی معماری سازمانی به پنج متقاضی

به گزارش سیتنا، مهندس مازیار مباشری، گفت: پیاده­ سازی معماری سازمانی در دستگاه­‌های اجرایی در راستای تحقق اهداف مورد انتظار در توسعه فناوری اطلاعات در کشور به منظور یکپارچگی، هماهنگی و استانداردسازی خدمات الکترونیکی به عنوان یکی از محورهای اساسی لحاظ شده است و در اسناد بالادستی بویژه ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیکی بر آن تاکید و تکالیفی درج شده است.

مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران، ادامه داد: بدین منظور پس از تدوین چارچوب معماری سازمانی ایران و مدل­های مرجع آن، مستندات مربوط در درگاه برخط به آدرس www.ieaf.ir قابل دسترسی است.

مباشری گفت: بر اساس زیست­‌بوم پیاده ­سازی و تحقق معماری سازمانی، در نظر است به منظور بررسی و ارزیابی انطباق اسناد طراحی و پیاده­ سازی معماری سازمانی دستگاه ­های اجرایی با چارچوب و مدل­ های مرجع ملی، از توانمندی­ های بخش غیردولتی و دانشگاه ­های کشور برای راه‌اندازی و فعالیت مراکز اعتبارسنجی معماری سازمانی بهره گرفته شود و پروانه مربوط برای حداکثر پنج متقاضی واجد شرایط توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر شود.

وی در پایان افزود: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دستیابی به مشخصات فنی مربوط می‌‌توانند به درگاه فوق ­الذکر یا به درگاه سازمان فناوری اطلاعات ایران (www.ito.gov.ir) بخش مناقصه و مزایده مراجعه نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-31 11:00

افزودن دیدگاه جدید