کد مطلب: 

202158

هزاران برابر سود از استارتاپ‌ها برای کشور به دست می آید

وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه ما به عنوان دولت وظیفه داریم قدر این استعدادها و نوآوری ها را بدانیم، اظهار داشت: همکاران ما در بخش خصوصی که دارای سرمایه هستند با استار تاپ ها و شرکت های دارای ایده مشارکت کنند.
لزوم مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با استارتاپ‌ها

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در حاشیه بازدید از سالن الکامپ استارز با اشاره به اینکه جوانان کشور وقت خود را صرف کاری می کنند که کشور و جهان نیاز به آن دارد، گفت: امروز کسب و کارهای الکترونیکی یا فناوری هایی که در بستر IT است در دنیا تحولاتی را بوجود آورده است  و در همین یکی دو ساعته بازدید از غرفه ها ،مشاهده کردم ،جوانان سرشار از نوآوری ، ابتکار و ایده در این حوزه هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما به عنوان دولت وظیفه داریم قدر این استعدادها و نوآوری ها را بدانیم ،اظهار داشت: همکاران ما در بخش خصوصی که دارای سرمایه هستند با  استار تاپ ها و شرکت های دارای ایده مشارکت کنند.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: طراحی این سالن به صورتی است که زنجیره استارتاپ در کنار سرمایه گذاران  قرار گرفته است و این طراحی جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری انجام شده که در این سالن قابل مشاهده است، در سال های آینده جواب می دهد، خاطرنشان کرد: در آینده از این حوزه هزاران برابر سود برای کشور و بخش های مختلف به دست می آید.

واعظی تصریح کرد: ایده های اولیه در چنین مجموعه ای که ارایه می شود، خود را به نقد می گذارد و توسط صاحبنظران ارزیابی می شود که این مهم موجب پختگی استار تاپ ها  می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال های آینده جوانان ما حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-23 14:06

افزودن دیدگاه جدید