کد مطلب: 

195860

مکالمات بین الملل ایرانیان در سال جاری از میلیارد عبور کرد

شرکت ارتباطات زیرساخت موفق شد از آغاز سال 1395 تاکنون یک میلیارد و دویست و هشتاد و سه میلیون دقیقه ارتباط بین الملل هموطنان را برقرار کند.
مکالمات بین الملل ایرانیان در سال جاری از میلیارد عبور کرد

به گزارش سیتنا، مهندس سهراب آغ بیات مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: برقراری این حجم مکالمه در سال جاری با تلاش بی وفقه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و از طریق درگاههای بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت با تمامی مقاصد بین المللی  امکان پذیر شد.

وی تاکید کرد: این میزان مکالمات  توسط تجهیزات مداری و voip شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار شده است که سهم ترافیک صادره از ایران به مقاصد بین الملل 775 میلیون دقیقه و میزان ترافیک وارده به ایران 508 میلیون دقیقه است.

مهندس آغ بیات افزود: علاوه بر این متوسط شاخص کیفی ASR ترافیک صادره بین الملل در سال 95 ، حدود 24 درصد بوده است.

وی تاکید کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای ایام پر ترافیک دارد و کارشناسان این شرکت در چنین ایامی در شیفت های 24 ساعته در محل کار خود حضور دارند تا مکالمات هموطنان عزیز در بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار کنند.

وی توضیح داد:  یکی از این ایام نوروز 1395 بود که شرکت ارتباطات زیرساخت 21 میلیون و 455 هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرد، که از این حجم مکالمه 11 میلیون و 746 هزار دقیقه سهم ترافیک صادره و 9 میلیون و 708 هزار  دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود و اوج ترافیک روزانه نیز روز اول فروردین بود که 9 میلیون 617 هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-22 17:57

افزودن دیدگاه جدید