کد مطلب: 

193981

ابراز رضایت پوررنجبر از روند فعلی مدیریت شرکت مخابرات ایران

نایب رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: شرکت مخابرات با توجه به مدیریت خوبی که دارد، مشکلات را به مرور حل کرده و به مسیر خود ادامه خواهد داد.
ابراز رضایت پوررنجبر از روند فعلی مدیریت شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مهندس مظفر پوررنجبر، مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات ایران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ و در پاسخ به پرسشی مبنی بر وجود بحث هایی درباره نحوه خصوصی سازی شرکت مخابرات، اظهار کرد: به نظر می رسد این مشکلات در آینده بر طرف خواهد شد و شرکت مخابرات با مدیریرت خوبی که دارد می تواند مسیر خود را ادامه دهد.

نماینده‌ سهام دولت در هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اکنون در حوزه هایی مانند فیبرنوری نیز مشخص است که شرکت مخابرات مسیر رو به رشد خود را طی می کند، گفت: امیدواریم مشکلات اخیر مخابرات نیز به زودی برطرف شود، اما در هر صورت ترکیب فعلی هیات مدیره این شرکت ترکیب خوبی است که امید می رود با مدیریت آنها شرکت مسیر خوبی را در پیش بگیرد.

مدیرعامل اسبق شرکت مخابرات ایران همچنین یادآور شد: شرکت مخابرات مانند اتومبیلی است که صاحبان آنان در دوره ای تصمیماتی برای آن گرفته بودند اما به هر صورت این اتومبیل مسیر خود را طی خواهد کرد هرچند ممکن است در این مسیر گاه با دشواری هایی همراه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-18 17:40

افزودن دیدگاه جدید