کد مطلب: 

191363
واعظی در هفدهمین جلسه‌ی پیگیری پیشرفت شبکه‌ی ملی اطلاعات:

شیرینی استفاده از شبکه‌ی ملی اطلاعات برای مردم ملموس شود/ با فعالیت تخریبی علیه دیگران مخالفیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفدهمین جلسه‌ی پیگیری پیشرفت شبکه‌ی ملی اطلاعات، با اشاره به راه‌اندازی فاز اول این شبکه، گفت: مردم باید شیرینی استفاده از شبکه‌ی ملی اطلاعات را با کاهش هزینه های ارتباطی خود حس کنند.
شیرینی استفاده از شبکه‌ی ملی اطلاعات برای مردم ملموس شود/ با فعالیت تخریبی علیه دیگران مخالفیم

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در این جلسه که با حضور تنی چند از مدیران و فعالان حوزه‌ی ICT کشور برگزار شد با تاکید بر رقابت سالم میان شرکت ها و اپراتورها، گفت: هر کجا که رقابت باشد کیفیت خدمات افزایش پیدا می کند. ما همیشه از این رقابت سالم حمایت می کنیم و با فعالیت تخریبی علیه دیگران مخالف هستیم.

وی همچنین با اشاره به توسعه‌ی شبکه‌ی ملی اطلاعات، افزود: مردم باید شیرینی استفاده از این شبکه را در کاهش هزینه‌های خود احساس کنند.

در ادامه‌ی این جلسه نیز حسن شانه ساز زاده، رییس هیات مدیره‌ی شرکت شاتل با ارایه‌ی گزارشی از فعالیت این شرکت در حوزه‌ی شبکه ملی اطلاعات، گفت: با راه اندازی فاز اول شبکه‌ی ملی اطلاعات و کاهش تعرفه‌ی استفاده از محتوای داخلی، ترافیک شاتل پنج برابر افزایش داشته است.

وی افزود: برای ارایه‌ی خدمات تلفن ثابت در مسکن مهر نیز که یکی از مشکلات این طرح به حساب می آمد، اقدام کرده ایم و هفته گذشته تلفن ثابت مسکن مهر شیراز برقرار شد.

همچنین نماینده شرکت پارس آنلاین در گزارش اقدامات این شرکت در شبکه‌ی ملی اطلاعات با تاکید بر ضرورت تعیین کیفیت شبکه، گفت: برای آنکه مشترکان بتوانند کیفیت و سرعت شبکه را در هنگام استفاده از محتوای داخلی و خارجی مشاهده کنند و مقایسه ای میان آنها داشته باشند، داشبورد کیفیت شبکه را برای همه‌ی مشترکانمان فعال کرده ایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-03 10:56

دیدگاه‌ها

تصویر کارمند شرکت مخابرات ایران
جناب اقای دکتر واعظی وزیر محترم علی رغم افزایش تعرفه ها و تذکراتی که انجناب در رسیدگی به وضع معیشتی کارکنان در احکام هیئت مدیره محترم جدید دستور فرموده بودید متاسفانه با گذشت شش ماه هیچ گشایشی که نشده وضع بد تر نیز گردیده که امید داریم در این مورد تذکرات لازم از طرف وزیر محترم به مدیران شرکت مخابرات داده شود وبیش از این کارکنان در مضیقه قرار داده نشوند .با تشکر از سایت وزین سیتنا که مشکلات ما کارکنان را به گوش مسئولین محترم میرساند.
ارسال شده توسط کارمند شرکت مخابرات ایران در 12 مهر 95 - 23:58

افزودن دیدگاه جدید