کد مطلب: 

188489

انتصاب مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد حیدری را به عنوان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی منصوب کرد.
انتصاب مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمد حیدری آمده است: «نظر به مراتب علمی و سوابق تجربی جنابعالی بنا به پیشنهاد معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به سمت مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی منصوب می شوید. امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در زمینه سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین، ضوابط و مقررات مرتبط با پخش و انتشار تبلیغات از رسانه های مختلف کشور، سامان بخشیدن به مراکز و کانون های آگهی و تبلیغاتی و انجام سایر وظایف محوله موفق باشید.»

محمد حیدری، دکترای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه، پیش از این مدیرکل امور مجلس وزارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد در مجلس، عضو شورای اطلاع رسانی وزارت کشور، عضو کمیته انتصابات و رئیس هیات تجدید نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

شایان ذکر است، احسان الله حجتی که از مهرماه ١٣٩٠، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی بود، نیز به سمت دبیری شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی منصوب شده است. این شورا با ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور نمایندگان دستگاه های مختلف و بر اساس آیین نامه جدید اجرایی‌ قانون‌ ممنوعیت‌ به‌ کارگیری‌ اسامی‌، عناوین‌ و اصطلاحات‌ بیگانه‌ تشکیل شده است.

در ماده ١٧ آیین نامه اجرایی قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه آمده است:

به منظور هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در انجام تکالیف مشخص شده در قانون و این آیین نامه و رفع مشکلات اجرایی، شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان تام‌الاختیار وزرای کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و رؤسای سازمان‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ثبت اسناد و املاک کشور و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی انتظامی، شهردار تهران و رییس فرهنگستان تشکیل خواهد شد. تصمیمات شورا حسب مورد برای اجرا یا تصمیم گیری مراجع قانونی ذی ربط ارسال می‌گردد.

تبصره - در صورت لزوم نمایندگان سایر دستگاه‌های ذی ربط با دعوت رییس شورا در جلسات حضور می‌یابند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-04 15:58

افزودن دیدگاه جدید