کد مطلب: 

186393

شماره هفتم ماهنامه نسل چهارم منتشر و توزیع شد

هفتمین شماره‌ی ماهنامه‌ی "نسل چهارم" ویژه‌ی فروردین ماه 1395، منتشر و در سراسر کشور توزیع شد که در این شماره موضوع پسابرجام و فناوری اطلاعات و همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ICT ایران در فضای پسابرجام مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
شماره هفتم ماهنامه نسل چهارم منتشر و توزیع شد

به گزارش سیتنا، هفتمین شماره‌ی ماهنامه‌ی اختصاصی "نسل چهارم" با صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مسعود فاتح و سردبیری مونا ارشادی فر در شماره‌ی فروردین ماه خود، به صورت ویژه موضوع "سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ICT ایران در فضای پسابرجام" را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

در سرمقاله‌ی این شماره به قلم بهمن برزگر، معاون مطالعات و توسعه‌ی خدمات بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران و مشاور مدیرمسوول ماهنامه‌ی نسل چهارم، موضوع "پسابرجام و فناوری اطلاعات" مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

یادداشت سردبیر به قلم مونا ارشادی فر با عنوان "فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی فاوا پرررنگ‌تر شود" و نگاه ویژه به قلم طیبه بیدخام با عنوان "پخش زنده‌ی اقتصاد مقاومتی از سوی دولت؛ از بنر تا برنامه" در این شماره از ماهنامه منتشر شده است.

یادداشت ماه این شماره از ماهنامه‌ی نسل چهارم را پروفسور علی اکبر جلالی، معاون پژوهشی دانشکده‌ی برق دانشگاه علم و صنعت و مدرس اینترنت اشیاء تحت عنوان "جایگاه فناوری اطلاعات در حوزه‌ی اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی" نوشته است.

تحلیل ویژه نیز به قلم دکتر جمشید قضاتی، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تیتر "پساتحریم، فرصتی نو برای توسعه‌ی کسب و کارها در صنعت مخابرات و ارتباطات" به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در بخش "ماهی که گذشت" و "بانکداری الکترونیک" نیز تحولات یک ماه گذشته در این حوزه به اطلاع مخاطبان رسیده است.

بخش گفت‌وگوی ویژه‌ی شماره‌ی هفتم ماهنامه‌ی نسل چهارم طی گفت‌وگو با مهندس محمد رضا طلائی، رئیس فدراسیون ICT اتاق ایران، موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری کسب و کارهای در این حوزه را به چالش کشیده است.

پروفسور صادق زاده، معاون وقت سازمان گسترش هم در بخش کنکاش ماهنامه موضوع "شرایط اقتصادی پیش رو در فضای پساتحریم" را مورد تحلیل و بررسی قرار است.

گزارش ویژه‌ی ماهنامه با عنوان "اوج رخ نمائی شبکه‌های اجتماعی در سال 94" و گزارش ماه تحت نام "چهل سالگی شرکت اپل؛ انقلابی که در یک گاراژ خانگی شروع شد" منتشر شده است.

زیر ذره‌بین این شماره هم به بررسی "پروژه‌های سازمان فناوری اطلاعات در سالی که گذشت" پرداخته است.

همراه با صنف، بازار و آنسوی مرزها هم از جمله سایر بخش‌های این شماره از ماهنامه‌ی نسل چهارم است.

برای مشاهده‌ی فایل پی دی اف این شماره از ماهنامه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-23 16:49

افزودن دیدگاه جدید