کد مطلب: 

184205

اینترنت پرسرعت 1361 روستای سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

افتتاح پروژه اینترنت روستایی با استفاده از تکنولوژی وای فای با حضور دکتر واعظی و معاونین وی در استان سیستان و بلوچستان انجام شد.
اینترنت پرسرعت 1361 روستای سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

به گزارش سیتنا، طبق مصوبات از پیش تعیین شده اینترنت پرسرعت روستایی در قالب طرح uso در استان سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار داشت که امروز 10 بهمن ماه، طی مراسمی با حضور دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه هیات همراه و استاندار سیستان و بلوچستان، اینترنت پرسرعت روستایی با تکنولوژی وای فای افتتاح شد.

با افتتاح این پروژه 1361 روستا در استان سیستان و بلوچستان با تکنولوژی وای فای دارای اینترنت پرسرعت شدند.

در این مراسم دکتر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ارتباط با به اجرا رسیدن طرح uso گفت: امروز با بهره برداری از این پروژه ،شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.

وی همچنین افزود: امروز 1361 روستای استان،دارای اینترنت شدند و تا اردیبهشت سال بعد 1800 روستای دیگر از این تکنولوژی بهره مند خواهند شد.

در ادامه این مراسم طاهری مدیرکل ارتباطات و فناوری استان نیز گفت: با تمام محدودیت ها و ضعف های ارتباطی که در گذشته در این استان وجود داشت با درایت وزارت ارتباطات، این محدودیت ها متوقف شد.

وی افزود: در این چند سال فعالیت اداره کل سیستان و بلوچستان، اقدامات مفید و مهمی را در دوره تحریم ها شاهد بودیم که خوشبختانه با مدیریت مناسب، این پروژه ها متوقف نشدند.

طاهری خاطرنشان کرد: امروز 1361 روستا دارای ارتباط از طریق اینترنت وای فای شدند که تا پایان اردیبهشت سال آینده این رقم به 3161 روستا خواهد رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-30 17:54

افزودن دیدگاه جدید