کد مطلب: 

183202
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

باید هر جریان فکری حداقل یک رسانه داشته باشد، تا رویکردهای آن جریان را نمایندگی کند

معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این معاونت از تنوع و تعدد رسانه ها استقبال می‌کند، گفت: در حال حاضر زمان رسیدگی به ۵ ماه رسیده که در حال برنامه ریزی برای کاهش این زمان به ۳ ماه هستیم.
باید هر جریان فکری حداقل یک رسانه داشته باشد، تا رویکردهای آن جریان را نمایندگی کند

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر حسین انتظامی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تنوع و تعدد رسانه ها استقبال می کند، گفت: هر جریان فکری باید حداقل یک رسانه داشته باشد، تا بتواند رویکردهای آن  جریان را نمایندگی کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمان رسیدگی به درخواست ها و اعلام موافقت و مخالفت ها برای تولد یک رسانه کاهش پیدا کرده است، افزود: زمان رسیدگی به ۵ ماه کاهش یافته که در حال برنامه ریزی برای کاهش این زمان به ٣ ماه هستیم و البته در قانون مطبوعات نیز به صراحت زمان رسیدگی ها ٣ ماه ذکر شده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این چند سال به دلیل کثرت پرونده ها زمان پیگیری آنها به طول می انجامید، تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور در آستانه انتخابات مهمی قرار دارد، لازم است رسانه های جدید و قدیم چارچوب های قانونی را رعایت کنند چراکه در این زمان ما به فضای پر نشاط اما اخلاقی و سالم نیازمند هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-30 02:25

افزودن دیدگاه جدید