کد مطلب: 

245804

شفافیت بدون دولت الکترونیک ناممکن است

رئیس سازمان سینمایی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: شفافیت بدون دولت الکترونیک، بسیار انرژی‌بَر، به‌شدت برگشت‌پذیر، دشوار در راستی‌آزمایی و تقریبا ناممکن است.
شفافیت بدون دولت الکترونیک ناممکن است

به گزارش سیتنا، حسین انتظامی در این پیام توضیح داده است: شفافیت بدون دولت الکترونیک، بسیار انرژی‌بَر، بشدت برگشت‌پذیر، دشوار در راستی‌آزمایی و تقریبا ناممکن است. راه تحقق آن، گره زدن اعتبارات دستگاه‌ها به پیاده‌سازی دولت الکترونیک است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری، نیز هفته گذشته در جلسه برنامه ریزی و تلاش برای تحقق شعار تولید با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل دولت الکترونیک در سرعت بخشیدن به برنامه جهش تولید و ارائه خدمات شفاف به مردم و مبارزه با فساد تصریح کرد: حذف قوانین دست و پا گیر، کاهش مراجعات حضوری و افزایش سرعت خدمات رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

دکتر روحانی افزود: با همکاری نیروی انتظامی کشور و اتصال خدمات آن به دولت الکترونیکی فرآیندهای زائد حذف و با سرعت بخشیدن به فرایندهای ضروری مدت زمان اخذ مجوزهای اصناف کاهش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت.

دکتر روحانی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیکی می‌تواند خدمات یکپارچه خوبی را با کمترین هزینه و کمترین زحمت برای مردم فراهم کند، افزود: تجربه دولت الکترونیک در موضوع مقابله با ویروس کرونا نیز همچون مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به مدد خدمت‌گزاران کشور آمده تنوعی از خدمات نوین و یکپارچه دولت در بستر زیرساخت‌های فراهم شده دولت الکترونیکی در دسترس مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-06-24 00:13

افزودن دیدگاه جدید