کد مطلب: 

179011

توسعه فناوری اطلاعات ضریب نفوذ پست در جامعه را بالا می برد

شبکه پستی همزمان با افزایش استفاده از فناوری اطلاعات، قابلیت ها و ظرفیت های مناسبی را در خصوص ایجاد و ارایه خدمات مرتبط با این بخش به مردم ایجاد کرده که این امر ضریب نفوذ پست در جامعه را بالا می برد.
توسعه فناوری اطلاعات ضریب نفوذ پست در جامعه را بالا می برد

به گزارش سیتنا، مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در جلسه شورای اداری استان همدان که دکتر واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، استاندار همدان،معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور داشتند، به تشریح اقدامات و فعالیت های پست طی دو سال گذشته پرداخت و گفت: با تغییر رویکرد پست از سنتی به نوین شاهد فعالیت پست در سه وجه فیزیکی، الکترونیکی و مالی هستیم.

وی ارایه خدماتی چون ارسال پیامک به مشتریان در مراحل مختلف عملیات پستی و راه اندازی باجه های ارایه دهنده خدمات الکترونیکی را در همین راستا عنوان کرد.

مدیرعامل با اشاره به تفاهم نامه منعقده با استانداری همدان در زمینه تحول اداری و اجرای مقدمات دولت الکترونیک خواستار تشکیل کارگروه مربوط به ایجاد مقدمات اجرای نشانی واحد ایرانیان به منظور وحدت رویه در استفاده از آدرس یکسان شد.

رییس هیات مدیره همچنین به ارایه خدمات مالی و بانکی توسط ادارات پست اشاره و از تعامل و همکاری های مثبت پست بانک ایران در جهت ارایه این خدمات قدردانی کرد.

مدیر عامل در پایان سخنان خود گزارشی از فعالیت های و اقدامات پست استان همدان طی دو سال گذشته در خصوص راه اندازی باجه های پست بانک، پست نت، ارایه خدمات مربوط به ناجا،ثبت احوال، ثبت اسناد، امور مالیاتی و همچنین ارتقای پهنای باند خطوط دیتا، راه اندازی سه خط ویژه حمل مرسولات پستی به استان های همجوار، تغییر محیط نرم افزار استفاده از سامانه کدپستی، ارتقای سیستم GPS مرسولات و غیره ارایه کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-26 17:29

افزودن دیدگاه جدید