کد مطلب: 

176860
نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ابراز امیدواری کرد:

بهره‌گیری وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌های کشور از ظرفیت‌های آموزشی رایتل

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در بازدیدی که به همراه سایر اعضای کمیسیون از رایتل داشت، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد همکاری و همراهی وزارت آموزش و پرورش و همچنین دانشگاههای مختلف کشور با رایتل باشیم تا برنامه ریزی های صورت گرفته با قوت و قدرت بیشتری پیش رود.
بهره‌گیری وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌های کشور از ظرفیت‌های آموزشی رایتل

به گزارش خبرنگار سیتنا، هفته گذشته جمعی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بازدید از رایتل در جریان برنامه های اپراتور سوم تلفن همراه کشور در سال 94 قرار گرفتند.

طی این نشست، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل رایتل به ارائه‌ی گزارش‌هایی پیرامون عملکرد این اپراتور، همچنین برنامه‌ی جاری و آتی رایتل برای توسعه‌ی خدمات و سرویس‌های اپراتوری پرداختند که در این میان عملکرد این اپراتور در حوزه‌ی آموزش از نکات قابل توجه بود که پیشنهادهایی از سوی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای توسعه‌ی این سرویس‌ها به همراه داشت.

در بخشی از گزارش این نشست که پیش از این در سیتنا منتشر شد، دکتر فیروزآبادی، گفت: در حال حاضر می توان از امکانات و زیرساخت های رایتل در بحث آموزش، آموزش های مجازی و توسعه شبکه تلفن همراه استفاده کرد. فیروزآبادی همچنین با اشاره به آموزش مجازی، گفت: در حوزه آموزش مجازی اخیرا در دانشگاه ها اقدامات خوبی صورت گرفته که نیاز به پشتیبانی  بیشتر دارد و زیرساخت شبکه رایتل آمادگی و ظرفیت مورد نیاز برای دراختیار گذاشتن بستر مناسب و ارائه تعرفه های ارزانتر اینترنت برای برنامه های آموزش مجازی را داراست.

در این جلسه همچنین از سوی مدیران این اپراتور به طرح های آموزشی رایتل برای دانش آموزان و آموزش های شهروندی و تخصصی برای عموم اشاره شد.

در این نشست نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تقدیر از برنامه ریزی های رایتل در حوزه آموزش، گفت: امیدواریم با بهره برداری حداکثری از شرایط موجود بتوانیم از این بستر مناسب برای ارتقا سطح کیفی آموزش بهره برده و استفاده از منابع را سریع و آسان تر سازیم.

مهندس جبار کوچکی نژاد، افزود: حوزه آموزش، نیازمند توجه دستگاههای مختلف کشور است. در صورتی که بتوانیم این رویکرد را همه گیر کنیم تحول در نظام آموزشی رخ خواهد داد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد همکاری و همراهی وزارت آموزش و پرورش و همچنین دانشگاههای مختلف کشور با رایتل باشیم تا برنامه ریزی های صورت گرفته با قوت و قدرت بیشتری پیش رود.

در ادامه، رییس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، نیز گفت: برگزاری اینگونه نشست ها از دغدغه های همیشگی این کمیسیون است و امیدواریم این برنامه ها و هم اندیشی ها بتواند کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را به عنوان نهاد سیاست گذار در امر آموزش کشور کمک کند.

دکتر سید جواد هروی با اشاره به روند رو به توسعه صنعت ارتباطات و همچنین گسترش منطقه تحت پوشش شبکه رایتل، افزود: آموزش های مبتنی بر شبکه های الکترونیکی در جهان جایگاه ویژه ای دارند، امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب و همچنین هم افزایی دستگاههای مختف بتوانیم از این بستر مناسب در کشورمان به صورت هدفمند و بهینه استفاده کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-10 00:08

افزودن دیدگاه جدید