کد مطلب: 

173062

انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت‌ پست با 5040

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به منظور گسترش سرویس خرید و فروش اینترنتی و جذب بازارهای جدید با شرکت تدبیر ایده پرداز 5040 تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت‌ پست با 5040

به گزارش سیتنا، بوداغی معاون فنی مدیرعامل با بیان این که سرویس خرید و فروش الکترونیکی از سرویس های کلیدی و دارای ارزش افزوده شبکه به شمار می رود و شرکت پست توسعه این بازار را در دستور کار خود قرارداده افزود: در همین راستا شرکت پست تفاهم نامه همکاری با شرکت تدبیر ایده پرداز 5040 که یکی از فعالین عرصه خرید و فروش اینترنتی کشور محسوب می شود و دارای مرسولات انبوه می باشد به امضا رساند.

وی ادامه داد: براساس این توافق از بهمن ماه سال جاری مرسولات شرکت یادشده مستقیماً از طریق شبکه پستی و با استفاده از سرویس های سریع السیر پیشتاز و ویژه توزیع می گردد.

بوداغی با اشاره به مزایای این همکاری دوجانبه گفت: بیش از ده درصد مرسولات ارسالی دارای خرید برخط می باشد.

معاون فنی با بیان این که اهتمام و مشارکت موثر شرکت پست رضایت طرف قرارداد را موجب گردیده عنوان کرد: از اوایل اسفندماه جاری، این شرکت مرسولات شهری تهران را نیز به پست واگذار نموده است.

بر اساس این گزارش شرکت های پست و تدبیر ایده پرداز 5040  جلسات مستمری را به منظور بررسی کیفیت سرویس برگزار می نمایند که روز گذشته، سوم اسفندماه جلسه ای به همین منظور با حضور معاون فنی مدیرعامل، قائم مقام معاون فنی، مدیران حوزه فنی، مدیر پروژه سرویس خرید و فروش اینترنتی، مسئول کیفیت و مدیران پست استان تهران و منطقه 13 پستی  و نمایندگان شرکت تدبیر ایده پرداز 5040 در دفتر معاونت فنی برگزار شد.

در این جلسه بوداغی ضمن تشریح قرارداد به بررسی وضعیت مرسولات سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت 5040 پرداخت و بر به حداقل رسانیدن مرسولات برگشتی و توزیع به موقع آن تاکید کرد.

در ادامه حاضرین ضمن ارایه راهکارهای لازم در این خصوص به بررسی و تبادل نظر درباره مسایل فنی قرارداد یادشده پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-23 22:09

افزودن دیدگاه جدید