کد مطلب: 

172400
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

با رشد فناوری‌های مخابراتی نیاز به حراست از اطلاعات بیشتر احساس می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ارتقاء سطح حراست را مطابق بالا رفتن سطح فناوری و خدمات الکترونیکی ضروری دانست و افزود: هرچقدر فناوری مخابراتی رشد می کند و دامنه انتشار اطلاعات وسیع تر می شود به همان اندازه نیاز به حراست با اطلاعات بروز بیشتر احساس می شود.
با رشد فناوری‌های مخابراتی نیاز به حراست از اطلاعات بیشتر احساس می‌شود

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی، که در آیین تشکر و قدردانی از مدیرکل پیشین حراست و معرفی مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران سخن می گفت، افزود: انسان بدون توجه به اطراف خود و بازیابی موانع پیرامون خود هرگز نمی تواند حرکت مناسبی به سمت جلو داشته باشد. پس اصلی ترین موضوع، نظارت هوشمندانه به مسیر است.

مهندس ابراهیمی، این نظارت هوشمندانه را وظیفه اصلی حوزه حراست شرکت عنوان کرد و گفت: چه بهتر است که حاصل این نظارت، پیشگیری از وقوع نبایدها و تذکر عوامل خطرآفرین مسیر حرکت و تعالی به مدیران باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان این که حضور یک حراست مقتدر ، منضبط و دارای معلومات می تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند خاطرنشان کرد: مخابرات با توجه به حساسیتی که در نوع فعالیت خود دارد همواره در پی ایجاد امنیت و حفاظت از ارتباطات سازمان ها و مردم است.

وی ارتقاء سطح حراست را مطابق بالا رفتن سطح فناوری و خدمات الکترونیکی ضروری دانست و افزود: هرچقدر فناوری مخابراتی رشد می کند و دامنه انتشار اطلاعات وسیع تر می شود به همان اندازه نیاز به حراست با اطلاعات بروز بیشتر احساس می شود.

مهندس ابراهیمی در پایان سخنان خود از تلاش ها و سخت کوشی حسین احمدیان، مدیرکل پیشین حراست شرکت مخابرات ایران در طول مسؤولیت شان با اهداء لوح و کلام الله مجید قدردانی و آقای وحید امینی را به عنوان مدیرکل جدید دفتر مرکزی حراست شرکت مخابرات ایران معرفی کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، حسین احمدیان به ارایه گزارش مختصری از عملکرد حوزه حراست در طی دوره مسؤولیت خود پرداخت و گفت: همواره سعی داشتم با درنظرگرفتن شاخص های اعلام شده فعالیت در حوزه حراست و برنامه اعلام شده این حوزه و جلوگیری از افراط و تفریط کار کنم.

صادق بیک پور، مدیرکل حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه های حراست شرکت های تابعه وزارت ارتباطات گفت: در تحقق اهداف، آن چه به عنوان راه حل مهم است، یکپاچگی و همبستگی در نظر و عمل این حوزه است.

گفتنی است، این مراسم با حضور مهندس ابراهیمی، مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران، و جمعی از مدیران وزارت اطلاعات ، حراست کل کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران حراست شرکت های مخابرات استانی برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-19 00:10

افزودن دیدگاه جدید