کد مطلب: 

172253
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

منطقی کردن تعرفه‌ها و ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده، راهکارهای خروج از بحران درآمدی تلفن ثابت است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: حفظ منافع و رشد یک سازمان در شرایط کنونی در گرو تعامل با شرکت های مرتبط و رضایت از عملکرد یکدیگر می باشد، شرکت مخابرات ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
منطقی کردن تعرفه‌ها و ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده، راهکارهای خروج از بحران درآمدی تلفن ثابت است

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی، افزود: شرکت مخابرات ایران در بحث افتتاح پروژه های خود تمام نهادهای مرتبط از جمله وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های تابعه آن را شریک منافع خود می داند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در بخش دوم نشست سراسری مدیران مجموعه شرکت مخابرات ایران سخن می‌گفت، با اشاره به لزوم رشد درآمدی در بخش تلفن ثابت، افزود: منطقی کردن تعرفه ها، تغییر در هزینه اتصال و حرکت سریع تر به خدمات ارزش افزوده در شبکه تلفن ثابت از راه های مهم خروج از بحران درآمدی این بخش می باشد.

مهندس ابراهیمی، ارایه خدمات با کیفیت بالا در بخش تلفن ثابت را برای مشتریان ضروری دانست و خاطرنشان کرد: قطعاً اگر در این بخش درآمد بیشتری داشته باشیم می توانیم همواره کیفیت ارایه خدمات را افزایش دهیم.

وی از مدیران عامل شرکت های مخابرات استانی خواست با توجه به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر از حضور مقام محترم وزارت برای افتتاحات پروژه های مخابراتی  در استان ها استفاده کنیم.

گفتنی است، بخش دوم نشست سراسری مدیران مجموعه شرکت مخابرات ایران ، با حضور مهندس ابراهیمی، مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ایران و مدیران عامل شرکت های مخابرات استانی امروز 22 دی 93 برگزار شد.

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-12 14:28

دیدگاه‌ها

تصویر MAHDI
چند نکته مهم با توجه به شرایط مشابه در دیگر کشورها در این جا قابل توجه است : 1- نقش اپراتور اصلی Incumbent Operatorهمین است قرار نیست در تمامی سرویسها سودهای آنچنانی ببرد چون برآیند درآمد از تمامی خدمات مثبت است . 2- روشهای حسابداری محاسبه درآمد دارای اشکالات اساسی و سنتی است که باید دیدگاه در این خصوص تغییر کندباید از روشهای آینده نگرانه استفاده گردد که مسلما سودهای غیر قابل تصور در محاسبات خواهد آمد.
ارسال شده توسط MAHDI در 26 دى 93 - 15:04

افزودن دیدگاه جدید