کد مطلب: 

283702

مدیرکل ICT ایلام: ۷۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: ۷۰ روستای استان ایلام از ابتدای آغاز بکار دولت سیزدهم تاکنون به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و از این تعداد ۶۵ روستا بالای ۲۰ خانوار بود که در قالب ۴۳ پروژه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.
 علی کریمی

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، علی کریمی با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از این تعداد ۶۵ روستا بالای ۲۰ خانوار بود که در قالب ۴۳ پروژه به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری تعداد ۶۵ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد که از این تعداد ۵۵ روستا بالای ۲۰ خانوار است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با اشاره مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه این اداره کل یادآور شد: در این مدت ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار ظرف مدت دو سال گذشته در راستای مصوبات سفر به اینترنت پر سرعت مجهز شده‌اند.

به گفته کریمی اتصال اینترنت پرسرعت ( شبکه ملی اطلاعات) مصوبات سفر رییس جمهور در سطح تمامی شهرهای استان ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام تاکید کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها ۶۱۵ میلیارد ریال بوده است.

کریمی اضافه کرد: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-08-08 14:09

افزودن دیدگاه جدید