کد مطلب: 

257581

استفاده از پردازنده‌های شش نانومتری در گوشی‌های هوشمند آنر

شرکت چینی "آنر"، به زودی از گوشی‌ هوشمند خود با تکنولوژی جدید و قیمت پایین رونمایی می‌کند. این شرکت در تولید محصول جدید خود از چیپست Qualcomm SM۷۳۲۵ شش نانومتری استفاده می‌کند.
استفاده از پردازنده‌های شش نانومتری در گوشی‌های هوشمند

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، HONOR از جمله شرکت‌های محصولات الکترونیکی چین است که در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند با طراحی جدید فعالیت خوبی را دارد، همچنین این شرکت تبلت، ساعت هوشمند و لپ تاپ نیز عرضه می‌کند، اما تمرکز خود را بر روی تولید گوشی‌های هوشمند با تکنولوژی جدید و قیمت پایین‌تر از سایر رقبا گذاشته است.

آنر قرار است در آینده نزدیک گوشی موبایل هوشمند جدید خود به نام آنر ۵۰ را رونمایی و به بازار عرضه کند، در همین راستا انتظار می‌رود آنر ۵۰ از چیپست Qualcomm SM۷۳۲۵ جدید که در حال ساخت است استفاده کند.

آخرین جزئیات از مشخصات چیست Qualcomm SM۷۳۲۵

بهتر است بدانید که چیپست Qualcomm SM۷۳۲۵ شباهت بسیار زیادی در برخی موارد با Snapdragon ۷۸۰G دارد. همچنین تفاوت‌های عمده بین SM۷۳۲۵ و SD۷۷۸G وجود دارد. البته در نظر داشته باشید که Qualcomm SM۷۳۲۵ یک چیپست ۶ نانومتری است.

به جز موارد گفته شده، انتظار می‌رود Qualcomm SM۷۳۲۵ یک هسته قدرتمند Kryo ۶۷۰ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno ۶۴۲L داشته باشد. البته گفته شده مودم ۵G Snapdragon X۵۳ است، در حالی که سایر ویژگی‌های اتصال به تراشه FastConnect ۶۷۰۰ متکی هستند.

یکی از کارشناسان چندی پیش اعلام کرده بود که SM۷۳۲۵ با فناوری Quick Charge ۵ از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد، که اگر این موضوع صحت داشته باشد، اولین بار برای چیپست‌های سری ۷ اسنپدراگون خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2021-05-26 12:16

افزودن دیدگاه جدید