کد مطلب: 

222695

ایجاد درگیری از طرف چند ادمین اینستاگرامی برای یک رستوران معروف

چند شب قبل بود که چند ادمین اینستاگرامی با حضور در رستوران زوفا به ایجاد درگیری پرداختند تا شاید بتوانند چهره این رستوران را خراب کنند.
ایجاد درگیری از طرف چند ادمین اینستاگرامی برای یک رستوران معروف

به گزارش رکنا، نکته جالب در این میان اینکه این افراد مبالغی را از سوی رقیبان رستوران مذکور برای تخریب این رستوران دریافت کرده بودند تا هم پول خوبی به جیب بزنند و هم انتقام خود را از این رستوران که به آن‌ها تبلیغات یا درواقع همان باج را نداده بودند بگیرند!

از طرف دیگر این پیج‌های اینستاگرامی با فحاشی در فضای مجازی و توهین و تهمت نسبت به رستوران مذکور قصد ایجاد جو داشتند که البته تا به امروز در این امر ناموفق بوده‌اند و نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

پس‌ازاین اما اکنون ادمین‌های اینستاگرامی تهدید کرده‌اند که اگر رستوران زوفا به آن‌ها حق حساب پرداخت نکند به‌صورت ناشناس به رستوران آمده و داخل غذای سفارش داده‌شده شی خارجی یا مو می‌اندازند تا آبروی رستوران را ببرند! حال باید از نهادهای امنیتی خواست تا با ورود به موضوع فوق جلوی باج‌گیری این دست افراد را بگیرند تا امنیت روانی شهر و شهروندان با رفتارهای بچگانه و باج‌خواهی چند ادمین اینستاگرامی به این شکل به خطر نیفتد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-24 07:44

دیدگاه‌ها

تصویر بهمن
ای کاش میگفتین که رستوران زوفا در شهر رشت هست و این اتفاق در شهر رشت افتاده...یا خبری رو روی خروجی نزنین یا اگر میزنین با مشخصات کامل بزنین مثلا اعلام کنین کدوم شعبه و کدوم شهر هست
ارسال شده توسط بهمن در 03 دى 97 - 11:11

افزودن دیدگاه جدید