کد مطلب: 

172862

طرح جابه‌جایی اپراتورها از اواخر سال 94 آزادسازی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تشکیل کمیته ارتقاء کیفیت اینترنت در کشور، گفت: مجلس مخالف توسعه اینترنت در کشور نیست.
طرح جابه‌جایی اپراتورها از اواخر سال 94 آزادسازی می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، محمود واعظی عصر امروز در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه نظارت بر اپراتورها و اینترنت به عهده سازمان نتظیم مقررات است، اظهار داشت: کمیته ارتقاء کیفیت اینترنت در کشور ایجاد شده است از سوئی باید توجه داشت که مجلس مخالفتی برای توسعه آی.سی.تی و اینترنت ندارد و حامی دولت است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه امیدواریم با همه محدودیت‌ها بتوانیم فعالان در این حوزه را افزایش دهیم، تصریح کرد: به دنبال افزایش پهنای باند در کشور هستیم و در تلاشیم تا مشکلات را برطرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه مشکل پیامک‌های تجاری و تبلیغی به مشکلی جدی تبدیل شده است، گفت: در شورای عالی فضای مجازی تصویب کردیم تا پیامک‌های تجاری و تبلیغی و دارای محتوا را نظارت کنیم البته هیچ پیامکی بدون تایید مشترک هزینه برای مخاطبان در برندارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه فناوری اطلاعات باید بیشتر شود، افزود: با استعداد بالای فارغ التحصیلان، امیدواریم از ابزار فناوری اطلاعات برای شغل جوانان این حوزه استفاده کنیم.
وی درباره برنامه وزارتخانه برای جابه‌جایی اپراتورها، تصریح کرد: امیدواریم طرح جابه‌جایی اپراتورها از اواخر سال 94 آزادسازی شود.
واعظی با بیان اینکه کمیته رفع اختلال اینترنت استان‌ها در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل می‌شود، افزود: هیچ شرکت اینترنتی در استان‌ها، نمی‌تواند از سقف تعیینی شرکت مخابرات اقدام به فروش اینترنت کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس مصوبه دولت، استخدام جدیدی در وزارت ارتباطات نداریم و هیچ برنامه‌ای برای استخدام افراد جدید نیست. همچنین طبقه‌بندی مشاغل در وزارتخانه انجام شده و همه کارکنان دارای احکام جدید در فعالیت‌های اداری خود هستند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-10 17:58

افزودن دیدگاه جدید