کد مطلب: 

292057

کارشناسی کامل صحنه محرومیت کنعانی!

محرومیت حسین کنعانی با جنجال زیادی همراه بوده است.
کارشناسی کامل صحنه محرومیت کنعانی!

به گزارش سیتنا، تیم پرسپولیس در حالی به پیروزی مقابل فولاد رسید که جنجالی‌ترین صحنه مربوط به داوری این بازی، کارت زرد حسین کنعانی بود که منجر به محرومیت این بازیکن شد.

در این صحنه خطای کنعانی روی لوسیانو پریرا باعث شد تا کارت زرد بگیرد و الیته این در حالی بود که به شدت نسبت به داوری اعتراض می‌کرد.

کارشناسان داوری در همین خصوص نظرات خود را ابراز کردند که در ادامه می‌خوانید:

محمدرضا ابوالفضلی: نوعِ خطای صورت گرفته بر روی مهاجم از روی بی‌احتیاطی بود لذا در این صحنه نیازی به نشان دادن اخطار نیست.
محمدحسین ترابیان: مدافع هیچ خطایی مرتکب نمی‌شود، حتی پای خود را جمع می‌کند. در این صحنه مهاجم شبیه سازی کرد و داور باید به علت خطای شبیه سازی مهاجم به ایشان اخطار می‌داد.
مهدی عالیقدر: این یک خطای ساده است و داور در دادن اخطار عجله کرد.
ابراهیم میرزابیگی: در این صحنه اخطار به مدافع پرسپولیس سختگیرانه بود.
حسین عسگری: من متوجه نشدم که داور به چه دلیل اخطار داد. چیزی که ما در تصاویر تلویزیونی دیدیم، خطای قابل اخطاری نبود. یک خطا با بی دقتی صورت گرفت که جریمه آن فقط اعلام خطاست.
بابک وسیله‌بر: اعلام خطای هل دادن ( بی احتیاطی) صحیح است، اما اخطار ندارد چون جلوگیری از حمله موثر نیز به حساب نمی‌آید.
سعید علینژادیان: اصلا خطایی انجام نشد و داور باید ادامه بازی می‌داد.

پرسپولیس در شرایطی پا به زمین مسابقه برابر فولاد گذاشته بود که می‌دانست احتمال دادن تلفات در این مسابقه قبل از دربی برایش وجود دارد اما در یک صحنه بسیار ساده کنعانی کارت گرفت و از بازی بعدی محروم شد.

باشگاه پرسپولیس در همین خصوص نوشت: "دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در شرایطی با برتری قرمزپوشان پایتخت همراه شد که پرسپولیس با ارائه یک بازی زیبا و جذاب و همچنین پر گل توانست دو بار کامبک کند و در نهایت با برتری چهار بر دو، تیم فولاد را شکست دهد.

مهم‌ترین صحنه این بازی علاوه بر چند اشتباه پی در پی داور، ارائه کارت زرد به محمد حسین کنعانی‌زادگان بود که این کارت، حضور این بازیکن را در بازی بعدی سرخپوشان مانع خواهد شد."

حال باید دید با اعتراض پرسپولیس آیا تغییر در محرومیت حسین کنعانی ایجاد خواهد شد یا خیر. سرخ‌ها با توجه به مصدومیت گولسیانی نیاز مبرمی به این مدافع ملی پوش دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-03-08 23:16

افزودن دیدگاه جدید