کد مطلب: 

291126

مربی مخفی!

قرار بود دی ماه تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال روشن شود اما نشد. در حالی که همه چیز خوب پیش رفت و حتی فدراسیون با گزینه اصلی‌اش هم به توافق ضمنی و اولیه رسیده بود و تنها مانده بود توافق مبلغ قرارداد اما با دخالت بعضی‌ها، همه نقشه‌ها نقش بر آب شد.
مربی مخفی!

به گزارش سیتنا، به گفته وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال و البته طبق گفته یکی از اعضای کمیته فنی، ظاهراً دو گزینه اصلی با تماس تلفنی منصرف شددند. فدراسیون هم خیلی تمایلی به گزینه باقی مانده به خاطر اینکه دلالان برایش چوب می‌زدند نداشت. به همین خاطر فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی دوباره به سر خط رسید. اتفاقی که هیچ کسی انتظارش را نداشت.

در حالی که همه چشم به راه بودند تا بعد از جلسه کمیته فنی، اسم سرمربی مطرح شود اما ورق برگشت و سخنگوی کمیته فنی از نداشتن عجله گفت و داشتن فرصت برای انتخاب سر صبر سرمربی، بعد از بررسی گزینه‌های جدید. از آن به بعد فدراسیون ترجیح داد برای اینکه دوباره رودست نخورد، چراغ خاموش حرکت کند.

دوباره لیستی از گزینه‌ها تهیه شد، با این تفاوت که این بار هیچ اسمی رسانه‌ای نشد تا مذاکرات بی‌سر و صدا انجام شود و حتی کمیته فنی هم بدون هیاهو گزینه‌ها را بررسی کردند تا سرمربی را انتخاب کنند. همین مسأله حتی این شائبه‌ها را به وجود آورد که فدراسیون انگار نمی‌خواهد سرمربی خارجی برای تیم ملی بیاورد و بعضی‌ها حتی گفتند به احتمال زیاد دوباره سرمربی تیم ملی والیبال ایرانی است اما وقتی وزارت ورزش 26اسفندماه را برای مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تعیین کرد، بعضی از منتقدان به این نتیجه رسیدند که قول و قرار سرپرست فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی هوا شده و تا انتخاب رئیس جدید خبری از سرمربی تیم ملی نیست. البته سکوت فدراسیون و درز نکردن هیچ خبر و اسمی آنها را مطمئن‌تر کرد اما این انتقاد تنها چند روز دوام آورد. وحید مرادی که قبلاً قول معرفی سرمربی در بهمن ماه را داده بود با تعیین روز جلسه به نوعی جواب منتقدانش را داد. قرار بود دیروز جلسه کمیته فنی برگزار شود و کمیته فنی بعد از بررسی اطلاعات گزینه‌ها، سرمربی را انتخاب کنند اما باز هم نشد. وحید مرادی سرپرست فدراسیون درباره دلیل لغو جلسه دیروز کمیته فنی و موکول شدن آن به یکشنبه هفته آینده می‌گوید: «قرار بود دیروز جلسه کمیته فنی باشد اما به در خواست اعضای کمیته، جلسه به هفته آینده موکول شد. آنها می‌خواستند فرصت بیشتری برای بررسی گزینه‌ها داشته باشند تا راحت‌تر بتوانند تصمیم بگیرند.»

به گفته سرپرست فدراسیون، کمیته فنی گزینه‌ها را در سکوت بررسی کرده‌اند: «اطلاعات همه گزینه‌ها دست دوستان عضو کمیته فنی هست، البته من ترجیح می‌دهم از لفظ چراغ خاموش استفاده نکنم اما تصمیم بر این بود که اسامی فعلاً رسانه‌ای نشود و بی سر و صدا کار انجام شود. به نظرم تا اینجای کار، مذاکره و بررسی بدون اینکه رسانه‌ای شود هم خوب پیش رفت.»

او معتقد است یکشنبه با جمع‌بندی کمیته فنی سرمربی انتخاب می‌شود: «در جلسه یکشنبه هفته آینده تصمیم نهایی را اعضای کمیته فنی بعد از جمع‌بندی بررسی‌های‌شان می‌گیرند و سرمربی نهایی می‌شود.»

وحید مرادی، انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی والیبال را رد می‌کند: «شایعه انتخاب سرمربی ایرانی درست نیست و من قویاً آن را رد می‌کنم.»

حالا باید صبر کرد تا یکشنبه آینده، قرعه سرمربیگری تیم ملی والیبال در جلسه کمیته فنی به اسم چه کسی در می‌آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-02-15 09:02

افزودن دیدگاه جدید