کد مطلب: 

290632

سون راز ضربه آزاد فانتزی خود را فاش کرد

سون هیونگ مین می‌گوید که پیش از زدن ضربه ایستگاهی مقابل استرالیا، با لی کانگ این درخصوص آن صحبت کرده است.
سون راز ضربه آزاد فانتزی خود را فاش کرد

به گزارش سیتنا، تیم ملی فوتبال کره جنوبی به لطف درخشش سون هیونگ مین موفق شد از سد استرالیا بگذرد. کره‌ای‌ها فاصله‌ای با شکست نداشتند که ستاره تاتنهام موفق شد در دقیقه 90+5 برای تیمش پنالتی بگیرد و هوان هی چان یک دقیقه بعد آن را به گل تساوی تبدیل کرد.

این اوج کار سون نبود چرا که کاپیتان کره جنوبی توانست در دقیقه 104 با یک ضربه ایستگاهی دیدنی، گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه استرالیا کند تا شاگردان کلینزمن راهی مسابقه نیمه نهایی شوند.

سون هیونگ مین در پایان این مسابقه، احساسات خود را درباره این پیروزی بیان کرد. او گفت: فکر می‌کنم این برد بار دیگر به بالا بردن جو تیم کمک کرد. من تحت تاثیر روحیه چالشی بازیکنان قرار گرفتم. همه بازیکنان شایسته تحسین بودند.

در شرایطی که کره جنوبی در چهاردهمین دقیقه از وقت‌های اضافی اول صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بود، سون موفق شد با یک شلیک تماشایی، آن را به تور دروازه متیو رایان بچسباند. حالا کره‌ای‌ها در بازی نیمه نهایی باید به مصاف اردن بروند.

پیروزی در این روز برای سون هیونگ مین بیش از هر زمان دیگری معنادار بود. سون هیونگ مین که 9 سال پیش در فینال جام ملت‌های آسیا 2015 شکست مقابل استرالیا را تجربه کرد، با پیروزی در این بازی انتقام آن روز را گرفت.

سون در مورد خطای پنالتی که گرفت نیز می‌گوید: من وارد محوطه جریمه شدم اما مدافع حریف در یک منطقه خطرناک روی پای من تکل زد و پنالتی نیز درست بود.

ستاره کره جنوبی درخصوص ضربه ایستگاهی زیبایی که وارد دروازه کرد، توضیح می‌دهد: من به عنوان یک مهاجم همیشه چنین موقعیت‌هایی را هدف قرار می‌دهم و صحنه خوبی ایجاد می‌کنم. در مورد ضربه آزاد با لی کانگ این صحبت کردم و تصمیم گرفتم من ضربه را بزنم. فکر می‌کنم انتخاب خوبی انجام دادم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2024-02-03 00:12

افزودن دیدگاه جدید