کد مطلب: 

289051

این مادر به شکنجه فرزندانش اعتراف کرد

روبی فرانکی، مادر شش فرزند که در کانال یوتوب خود به والدین درباره تربیت فرزندان نکاتی را آموزش می‌داد، در دادگاه به شکنجه فرزندانش اعتراف کرد.
این مادر به شکنجه فرزندانش اعتراف کرد

به گزارش سیتنا، این مادر اهل ایالت یوتا در آمریکا، که تصاویری رنگی و جذاب از خانواده هشت‌نفره‌اش ارایه می‌کرد، در ماه اوت امسال، وقتی یکی از فرزندانش از شدت گرسنگی به خانه همسایه فرار کرد و از آن‌ها خواست که با پلیس تماس بگیرند، بازداشت شد. او در دادگاه اعتراف کرد که فرزندانش را شکنجه کرده است.

او دو فرزند خردسالش را به این باور رسانده بود که «تحت سلطه شیطان‌اند و باید برای اصلاح شدن، تنبیه شوند». هم‌چنین مشخص شده است که او علاوه بر گرسنگی، حبس در محلی بدون امکانات، تنبیه بدنی، کار سنگین و تنبیه‌های شدید روانی، حداقل در یک مورد، سر یکی از فرزندانش را زیر آب نگه داشته است. شری فرانکی، بزرگترین دختر خانواده که به محض رسیدن به سن قانونی، خانه را ترک کرده و با مادرش ارتباط نداشت، پس از اعلام خبر بازداشت روبی در اینستاگرام نوشت: «بالاخره عدالت اجرا می‌شود».

در این پرونده، کوین فرانکی، همسر روبی که در زمان بازداشت از او جدا شده بود نیز با اتهامات مرتبط با کودک‌آزاری تحت پیگرد قرار گرفت اما توانست تبرئه شود. با این حال، خواهران روبی او را متهم کرده‌اند که در وظایف پدری خود کوتاهی کرده و با وجود این‌که از شرایط خبر داشت، به فرزندان خود رسیدگی نکرده است.

دادگاه با پذیرش اعتراف روبی فرانکی، اعلام کرد که حکم نهایی این مادر کودک‌آزار، در بیستم فوریه سال ۲۰۲۴ اعلام خواهد شد. بر اساس تخمین کارشناسان، دادگاه می‌تواند حکم حبس تا ۶۰ سال بدهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-12-22 18:11

افزودن دیدگاه جدید