کد مطلب: 

287744

مجازات اعدام برای تعرض شیطانی به خانم وکیل

مردی که به اتهام تعرض به یک خانم وکیل محاکمه شده بود با حکم قضات کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.
مجازات اعدام برای تعرض شیطانی به خانم وکیل

به گزارش سیتنا، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به نام میترا که مدعی بود از سوی مرد جوانی مورد تعرض قرار گرفته آغاز شد.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند سالی است که در یک دفتر مهاجرتی به عنوان وکیل مهاجرت کار می‌کنم. مدتی قبل مرد جوانی به نام امیر که ظاهر موجهی داشت به دفترمان آمد و عنوان کرد که قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را دارد و مدارکش را به من سپرد تا امور مربوط به مهاجرتش را انجام دهم. پس از آن هم چندباری به دفتر آمد و از آنجایی که فرد متشخصی به نظر می‌رسید به او اعتماد کرده بودم تا اینکه یک شب با من تماس گرفت و گفت که به یکی از مدارکش نیاز دارد. من هم به خاطر اعتمادی که به او داشتم خواستم تا به در خانه‌ام بیاید و مدرک مورد نیازش را به او تحویل دهم. پس از اینکه به جلوی خانه‌ام رسید به او تعارف کردم و او هم بلافاصله وارد خانه‌ام شد و وقتی می‌خواستم برایش چای بیاورم به یکباره به من حمله کرد و آزارم داد. پس از آن تهدیدم کرد که نباید به کسی حرفی ازاین ماجرا بزنم.

بعد از این شکایت میترا به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان، آزار و اذیت وی را تأیید کردند.

به این ترتیب متهم بازداشت شد اما ادعای تعرض و آزار و اذیت را رد کرد و گفت میترا به دروغ چنین موضوعی را مطرح کرده است.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه میترا به جایگاه رفت و گفت: متهم من را با رفتارهایش فریب داد، هیچوقت فکر نمی‌کردم پشت آن چهره موجه یک فرد خبیث پنهان شده باشد. بعد از این اتفاق بلافاصله با دوستم که همکارم هم بود تماس گرفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم چون می‌دانستم ممکن است او را نیز قربانی کند. من به خاطر اعتمادی که به این فرد داشتم مدتی قبل به او پول قرض داده بودم، اما او با این کار، زندگی و آینده مرا تباه کرد. حالا هم حاضر به گذشت نیستم و برای او درخواست اشد مجازات را دارم.

سپس متهم به جایگاه رفت و با رد اتهامش مدعی شد خانم وکیل را آزار نداده است.

در پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده و گزارش پزشکی قانونی متهم را به اعدام محکوم کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-11-21 18:51

افزودن دیدگاه جدید