کد مطلب: 

283625

اقدام جنجالی پیکه علیه شکیرا

طبق گزارش‌ها پیکه و کلارا چیا به اولین خانه شکیرا در اسپانیا نقل مکان کردند. این خانه‌ای بود که خواننده کلمبیایی در طول اولین بارداری خود در آن زندگی می‌کرد.
اقدام جنجالی پیکه علیه شکیرا

به گزارش سیتنا، هواداران همچنان در مورد زندگی جرارد پیکه کنجکاو هستند. این بار، این بازیکن سابق با نقل مکان به عمارتی که زمانی با شکیرا در طول اولین بارداری‌اش در آنجا زندگی می‌کرد، خبرساز شده است.

خبرنگار پپه دل‌رئال به برنامه آنارزا در تلویزیون اسپانیا گفت: «در سال ۲۰۱۲ تصاویر بارداری شکیرا در این خانه منتشر می‌شد. او از وقتی به بارسلونا رسید در این خانه زندگی می‌کرد.» به گفته پپه اینجا اولین خانه شکیرا در اسپانیا بوده است.

پپه همچنین گفت که این خانه به دلیل حریم خصوصی‌اش بهشت این زوج بوده است. او همچنین تاکید کرد که این ملک برای زندگی مشترک پیکه و کلارا چیا انتخاب نشده بلکه آنها از آن صرفا برای تعطیلات تابستانی استفاده می‌کنند. شایعه نقل مکان جدید پیکه پس از آن صورت گرفت که نشریه وانیتاتیس ادعا کرد که پیکه از ملک خود در آونیدا پیرسون برای خوشگذرانی‌های آخر شب استفاده می‌کرد. به گفته این رسانه، همسایه‌ها شاهد مهمانی‌های عجیب او در باغ، کنار استخر یا تراس بودند.

این خبرگزاری گفت که «اشتیاق پیکه برای ادامه شور جوانی با گردش‌های آخر شب، دوستانش و زندگی پر از سرگرمی، با میل شکیرا برای حضور در خانه و داشتن یک زندگی خانوادگی در تضاد بود».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-08-07 06:02

افزودن دیدگاه جدید