کد مطلب: 

283374

فیلم های رابطه جنسی یک مرد با زن شوهر دار کار را به دادگاه کشاند

اوایل فروردین ماه امسال مرد جوانی به پلیس آگاهی رفت و از همسرش و یک مرد غریبه شکایت کرد.
فیلم های رابطه جنسی یک مرد با زن شوهر دار کار را به دادگاه کشاند

به گزارش سیتنا، وی گفت: من و همسرم 5 سال است که با هم ازدواج کرده‌ایم. اما مدام با هم اختلاف داریم و طی دو هفته گذشته اختلاف‌های ما با هم بیشتر شد و من متوجه رفتارهای مشکوک همسرم شدم و او را زیر نظر گرفتم تا اینکه چند روز قبل پی بردم همسرم با یکی از بستگانم که او نیز متأهل و صاحب یک فرزند است رابطه پنهانی دارد.من حتی در گوشی موبایل همسرم عکس‌های آنها را دیدم و حالا از آنها شاکی هستم.

با این شکایت زن و مرد مورد نظر بازداشت شدند. آنها که منکر رابطه پنهانی بودند در مسیر تحقیقات به رابطه سیاه اعتراف کردند و پلیس در بازبینی فیلم‌های ذخیره شده در گوشی موبایل آنها اسنادی را مبنی بر رابطه پنهانی کشف کرد.

بدین ترتیب، زن و مرد جوان در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.در ابتدای جلسه شوهر زن گفت: قبول دارم با همسرم اختلاف داشتم اما هرگز فکر نمی‌کردم او به من خیانت کند.من وقتی فیلم‌های گوشی موبایل همسرم را بررسی کردم متوجه شدم همسرم از 2 سال قبل با این مرد رابطه پنهانی دارد.او حتی برای همسرم جشن تولد گرفته و با هم عکس‌های خصوصی گرفته بودند. من برای هر دوی آنها اشد مجازات می‌خواهم.

سپس زن در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من از همان ابتدای ازدواج با همسرم اختلاف دارم. ما هیچ رابطه‌ای با هم نداشتیم و من و همسرم به فکر طلاق بودیم. به همین خاطر با این مرد تلفنی صحبت و با او درد دل می‌کردم.

در این میان شوهر زن نیز برخاست و گفت: قبول دارم در این مدت هیچ رابطه‌ای با همسرم نداشتم اما هرگز فکر نمی‌کردم او به من خیانت کند.

سپس مرد خیانتکار که همسر و فرزند دارد در جایگاه متهم ایستاد و با دیدن عکس و فیلم‌های سیاه ذخیره شده در گوشی موبایلش به رابطه پنهانی با زن جوان اعتراف کرد.

همسر وی که در دادگاه حاضر بود گفت: همسرم با من رابطه خوبی داشت و من اصلاً فکر نمی‌کردم با کسی رابطه پنهانی داشته باشد. من هم برای او اشد مجازات می‌خواهم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک‌ موجود در پرونده مرد متأهل را به خاطر زنای محصنه به اعدام محکوم کردند.

اما زن جوان به ۱۰۰ ضربه شلاق و همچنین مجازات تکمیلی بدل از حبس محکوم شد.قضات دادگاه زن جوان را محکوم کردند به مدت یک سال پنجشنبه و جمعه‌ها در بخش نظافت یک بیمارستان کار کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-07-31 09:33

افزودن دیدگاه جدید