کد مطلب: 

278939

خاطره ژاله صامتی از کسی که واقعا فکر ‌کرد ابن بازیگر همسرش هست

ژاله صامتی در خاطره‌ای از یک نابازیگر به نام «کَرَم» که نقش همسر او را در فیلم سینمایی «دشت ارغوانی» بازی می‌کرد گفت: واقعا فکر می‌کرد من زنش هستم و هر جا می‌رفتم، با من می‌آمد. مگر «کَرَم» ول کن ما بود؟
خاطره ژاله صامتی از کسی که واقعا فکر ‌کرد ابن بازیگر همسرش هست

به گزارش سیتنا، ژاله صامتی در بخشی از گفت و گوی خود با تاک‌شو طناز از یک نابازیگر که از عوامل تدارکات بود و در فیلم دشت ارغوانی نقش همسر او را بازی می‌کرد افزود: فیلم یک سکانس عروسی دارد که در شروع فیلم عروسی به هم می‌خورد و جنگ ایران و عراق شروع می‌شود.

وی افزود: برای انتخاب علی جان نقش شوهر من که بعد از این سکانس تا آخر فیلم از او صحبت می شود و معلوم نیست که کشته و یا اسیر شده، یکی از عوامل تدارکات را گریم کردند تا نقش شوهر ما را در فیلم بازی کند که این سکانس را گرفتند و تمام شد. مگر دیگر «کرم» ما را ول کرد؟ واقعا فکر ‌کرد من زنشم.

صامتی گفت: من با هر کسی حرف می زدم براق می‌شد. وقت ‌دیدم دیگر جوک می‌شود به او گفتم دیگر تمام شد. فیلم بود. واقعا فکر می‌کرد من زنشم.

او همچنین گفت: خانم مسنی از محلی‌های آنجا یک جااسپندی خوشگلی داشت که بعد از اتمام سکانس آن را به من داد و گفت این جااسپندی را نگه دارد. جا اسپندی عروسیته. شگون دارد.

دشت ارغوانی فیلمی به کارگردانی نادر مقدس و نویسندگی رسول ملاقلی‌پور و نادر مقدس محصول سال ۱۳۷۳ است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-04-02 10:56

افزودن دیدگاه جدید