کد مطلب: 

237732

سلاح مخفی استراماچونی در استقلال

حضور او در میانه میدان و نقش کلیدی که دارد باعث شده است تا آبی پوشان در خط حمله جولان دهند.
سلاح مخفی استراماچونی در استقلال

به گزارش شفقنا، فوتبال خود را در فجر سپاسی شیراز آغاز کرد و بعد از آن راهی بادران شد.

حضور یحیی گل محمدی در پدیده باعث شد تا مسعود ریگی به یک پدیده تبدیل شود. او در شهر خودرو عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و در فهرست پرسپولیس هم قرار داشت و اما در نهایت استقلال او را جذب کرد.

در ابتدای فصل استراماچونی اعتقادی به مسعود ریگی نداشت و از او در ترکیب اصلی استفاده نمی کرد اما رفته رفته این بازیکن با جدیت و تلاش زیادی که در تمرین از خود نشان داد به ترکیب اصلی رسید و آنقدر خوب ظاهر شده که سرمربی ایتالیایی چاره ای جز استفاده از او در ترکیب تیمش ندارد.

هافبک ۲۸ ساله شیرازی استقلال این روزها بسیار آماده است. او از بازیکنان دوست داشتنی است که حتی هواداران تیم رقیب هم او را دوست دارند و برایش احترام زیادی قائل هستند. ریگی بدون حاشیه و با تلاش زیاد در میانه میدان استقلال در حال نقش آفرینی است.

او در کارهای دفاعی کمک زیادی به استقلال می کند و با علی کریمی زوج ایدئالی برای خط میانی استقلال هستند. با عملکرد خوبی که ریگی در میانه میدان استقلال دارد جای خالی امید  ابراهیمی کاملا پر شده است و این بازیکن را باید سلاح مخفی استراماچونی در میانه میدان دانست؛ بازیکنی که بسیار جنگنده و پرتلاش است و کاملا در خدمت تیم بازی می کند.

استقلال با وجود آنکه در خط دفاعی اقتدار لازم را ندارد اما حضور بازیکنانی مثل مسعود ریگی باعث شده تا کمتر دروازه تیم استراماچونی تهدید شود و تیم بیشتر در حمله باشد و گل های زیادی هم به ثمر رساند. او قطعا یکی از بهترین خریدهای استقلال در فصل جاری بوده است و با توجه به سن و سالی که دارد حداقل دو سه فصل دیگر می تواند خیال استقلال را در میانه میدان از یک هافبک بازیساز راحت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-11-27 21:16

افزودن دیدگاه جدید