کد مطلب: 

218820

شجاع و رفتاری که این بار برای پرسپولیس خوش یمن بود!

شجاع خلیل‌زاده سبک خاصی برای فوتبال بازی کردن دارد. او تقریبا خیلی روی اعصاب بازیکنان تیم حریف می‌رود.
شجاع و رفتاری که این بار برای پرسپولیس خوش یمن بود!

به گزارش خبرآنلاین، شجاع خلیل زاده یکی از آن بازیکنانی است که عادت دارد به رفتارهای غیر ورزشی. البته رفتارهایش اقلا در بازی با السد برای پرسپولیس جواب داد. او طوری بغداد بونجاح را عصبی کرد که اصلا تمرکزی روی هیچ یک از کارهایش نداشته باشد. این قدر بی اعصاب که تا انتهای بازی حتی نتواند یک کار درست بکند. فقط می خواست هر طوری که شده شجاع را بزند اما شجاع مدام دور داور بود و سعی می کرد گافی ندهد!

او در این بازی هم در دفاع کردن برای پرسپولیس خوب بود و هم در جنگ روانی. اینکه شجاع دقیقا چه کرده بود را شاید کسی به درستی نداند و شایعات زیادی درباره اش راه افتاده. هرچه بود اما این بار او با این رفتار بونجاح را از بازی خارج کرد و از کار انداخت. کاری که یک بار سال ها قبل شیث رضایی در بازی پرسپولیس و سایپا حدود ده سال قبل با علی دایی انجام داد و علی دایی هم همان وسط زمین توی گوشش کوبید و اخراج شد.

رفتاری که بعد ها شیث و محمد نصرتی برای شادی گل شان برایش محرومیتی 6 ماهه را تجربه کردند و رسوا شدند. شجاع اما بعد از بازی درباره این رفتارش با خنده گفته بود: «این نوع اتفاقات در فوتبال طبیعی است. من دفاعم و او مهاجم. باید کنترلش می کردم، که کردم!»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-04 10:12

افزودن دیدگاه جدید