کد مطلب: 

213730

اعتراض برندگان برنامه ۹۰؛ گفتند خودروی لوکس اما ۲۰۶ می‌دهند!

بعد از اعتراض یکی از برندگان جایزه تور جام جهانی روسیه که اسپانسر برنامه ۹۰ به او گفته بود یا ۵ روز به روسیه برو آن هم بدون بلیت بازی تیم ملی و یا ۱۳٫۵میلیون تومان بگیر! حالا صدای اعتراض برنده جایزه لیگ پیش‌بینی برنامه ۹۰ بلند شده است.
اعتراض برندگان برنامه ۹۰؛ گفتند خودروی لوکس اما ۲۰۶ می‌دهند!

به گزارش خبرورزشی، سیدابراهیم مرعشی‌پور، همان برنده اهوازی بود که در پایان ۳۰ هفته لیگ پیش‌بینی برنامه ۹۰ با بالاترین امتیاز نفر اول و قهرمان این لیگ شد و عادل او را روی خط برنامه‌اش آورد و گفت: «شما برنده جایزه اول و خودروی نفیس آپ شده‌ای» اما حالا مرعشی‌پور مدعی است از طرف اسپانسر برنامه با او تماس گرفته‌اند و می‌گویند اتومبیلی که شما بردی پژو ۲۰۶ است!

مرعشی‌پور دیروز در تماس با خبرورزشی گفت: «روز اول گفتند به نفر اول مسابقه یک اتومبیل نفیس می‌دهند و نفرات دوم تا دهم جوایز دیگری می‌گیرند و برای تماشای بازی تیم ملی به روسیه اعزام می‌شوند اما حالا حرف‌شان را عوض کرده‌اند. می‌گویند ما که نگفتیم چه ماشینی می‌دهیم، پژو ۲۰۶ هم ماشین نفیس است! تا جایی که من یادم می‌آید صحبت از اتومبیل لکسوس و زدفور و...بود. وقتی هم اعتراض کردم اگر این شکلی است که همان تور جام جهانی روسیه را به من بدهید، گفتند ارزش آن تور هم ۱۰ میلیون تومان است!»

مرعشی‌پور ادامه داد: «این رفتارها به عادل فردوسی‌پور و برنامه‌اش لطمه می‌زند. خیلی بد است که اول بگویند اتومبیل نفیس می‌دهیم و بعد پژو ۲۰۶ بدهند و با منت بگویند اگر می‌خواهی ۳۰ میلیون تومان پولش را بگیر.»

خبرورزشی حق پاسخگویی را برای اسپانسر برنامه ۹۰ محفوظ می‌داند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-05-30 23:29

دیدگاه‌ها

تصویر مرادی پور
عرض سلام وخسته نباشید دارم خدمت شما وزیر محترم ورزش جمهوری اسلامی ایران. بنده در نظر سنجی پیش بینی هم گروه های تیم ملی ایران در جام جهانی2018که با رها و بارها از طریق شبکه سوم سیما زیر نویس شد. وقول جوایز نفیسی داده شده بود. شرکت کردم.و هم گرو ه های تیم ایران را در جام جهانی درست پیش بینی کردم.درشبی که مجری برنامه اقای فردوسی پور بود و مهمان ویژه برنامه هم فیگو ستاره مطرح فوتبال جهان و پرتقال بودن .همون شب با بنده تماس گرفتند اسمم را هم پرسیدند از طریق همان برنامه زنده بارها اسمم به همراه 5 نفر دیگه زیر نویس شد.بنده فیلم اش را هم از تلویزیون گرفتم و هر وقت بخواهید براتون میفرستم .و تنها 6 نفر بودیم که توانسته بودیم این پیش بینی را درست حدس بزنیم.اما الان بعد از گذشت 8 ماه از آن شب و پایان جام جهانی متاسفانه مسئولین شبکه سه فراموش کرده اند که چین مسابقه ای هم گذاشته بودند.خدمت شما عرض کردم که بنده از تلویزیون فیلمش راهم دارم که اسم این 6 نفر زیر نویس شد. اما متاسفانه الان هیچکس پاسخگو نیست .لطفا پیگیر این مسئله باشید. با تشکر از شما
ارسال شده توسط مرادی پور در 20 شهريور 97 - 20:34

افزودن دیدگاه جدید