کد مطلب: 

210916

تکرار ماجرای آتنا اصلانی در اولین روزهای سال 97 در مشهد

اشک های ندای هفت ساله و ترس از بازگو کردن ماجرای اینکه چه چیزی در خانه مرد هوس باز در مشهد به او گذشته است به قیمت جان او تمام شد.
تکرار ماجرای آتنا اصلانی در اولین روزهای سال 97 در مشهد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه، رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا در خصوص جزئیات پرونده قتل و آزار و اذیت دختربچه مشهدی بیان کرد: ساعت 18:30 روز هفتم فروردین، ندا هفت ساله از خانه برای خریدن نان در محدوده شهرک شهید رجایی مشهد خارج شد، پس از دقایقی خانواده متوجه تاخیر او شدند و به همین دلیل به سمت نانوایی رفته و سراغ دختر خود را می گیرند، نانوا تایید کرد که دختربچه را دیده و از او نان خریده است این در حالی بود که ندا به خانه بازنگشته بود.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از گذشت چند ساعت، جسد دختربچه در یکی از خیابان های اطراف در حالی که داخل یک کیسه قرار داشت پیدا شد. بلافاصله تیمی از کارآگاهان پیگیری ها و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند و در تحقیقات پلیسی به فردی به نام علی اصغر 36 ساله که متاهل و دارای سه فرزند خردسال نیز بود مظنون شدند و او را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان کرد: تحقیقات در محل زندگی قاتل منجر به پیدا شدن سبدی که دختربچه برای حمل نان استفاده می کرد و همچنین دمپایی او شد، از طرفی دستمال کاغذی که دهان دختربچه با آن پر شده بود دقیقا همان دستمال کاغذی بود که در خانه قاتل موجود بود.

کارآگاه رزمخواه اظهار کرد: قاتل در مواجه با مدارک و اسناد لب به اعتراف گشود و در اظهارات خود گفت که هنگامی که ندا را در خیابان مشاهده کرد به بهانه دادن غذا به او، دختربچه را به داخل خانه کشاند و پس از آزار و اذیت هنگامی که دختربچه اشک می ریخت و با چشمان گریان می گفت که موضوع را با پدرش در جریان می گذارد قاتل برای پنهان ماندن کار خود کودک را به قتل رساند و با کمک برادرزن خود جسد کودک را به بیرون از خانه انتقال دادند. برادرزن قاتل نیز دستگیر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-04-02 22:38

افزودن دیدگاه جدید